۱۴۰۳ دوشنبه ۰۹ مهر

شاتل به عنوان اپراتور برتر انتخاب شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، این ارزیابی‌ها در شش ماهه دوم سال ۹۷ و برای شفاف‌سازی وضعیت موجود اپراتورهای ارایه‌دهنده خدمات، تقویت فضای رقابتی میان اپراتورها و ارتقای کیفیت خدمات انجام شده است. در این ارزیابی، شرکت‌های شاتل، آسیاتک و رهام داتک به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

مجید حقی، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری رگولاتوری، با اعلام این خبر، درباره شاخص‌های ارزیابی اپراتورها گفت: اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات در دو بعد مشتری و رگولاتوری ارزیابی شده‌اند که البته شاخص‌های مربوط به مشتری وزن بیشتری در این ارزیابی داشته است.

وی افزود: اپراتورها در بعد مشتری با شاخص‌های عملکردی، رضایت مشتری، وضعیت بازار و پشتیبانی مشتری و در بعد رگولاتوری با شاخص‌های میزان پای‌بندی به قوانین و مقررات، تعهدات توسعه و اجرا، تعهدات مالی و ارزیابی‌های ادارات کل تنظیم مقررات مناطق سنجیده شده‌اند.

همان گونه که می دانید گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فعال در حوزه‌ ارائه‌ خدمات دسترسی به اینترنت و راهکارهای ارتباطی در کشور، در تمام سال های ارزیابی اپراتورها که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و به صورت سالانه انجام شده، به عنوان اپراتور برتر انتخاب شده است.

نظرات : 0

ثبت نظر

54282