۱۴۰۳ یکشنبه ۰۸ مهر

بررسی چالش‌های فناورانه تاسیسات توسط آرمانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این رویداد که چهارشنبه 11 دی 1398 برگزار می‌شود، به بررسی سرفصل‌های اصلی صنعت تاسیسات یعنی سرمایش، گرمایش و انرژی‌های‌نو اختصاص داشته و طی آن ترندهای روز انرژی بررسی می‌شود.

امیر زمانیها، دبیر برگزاری رویداد، در گفت‌وگو با خبرنگار آی سی تی پرس هدف از برگزاری این رویداد را تقویت بدنه فناوری‌های تاسیسات دانست و گفت: آرمانی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های صنعت تاسیسات در نظر دارد از از ایده‌های نوآورانه صنعت تاسیسات حمایت کند و این رویداد با هدف معرفی فرصت‌های موجود در این صنعت برگزار شده است. به گفته وی هموارسازی راه‌اندازی کسب‌وکارها و استارتاپ‌های نوپا یکی دیگر از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

زمانیها دبیر برگزاری رویداد چالش‌های فناورانه تاسیسات، مهندس سید فخرالدین بتولی رئیس انجمن متخصیص خدمات صنعت تهویه مطبوع و از عوامل موثر در تشکیل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، دکتر مجید سلطانی عضو هیات علمی دانشگاه‌های جان هاپکینگز آمریکا و واترلو کانادا، محمد رضا داشاب مدیرعامل شرکت مدرن سازان برتر و جاماسب پیرکندی عضو هیات علمی و مدرس سازمان نظام مهندسی را از جمله سخنرانان این همایش معرفی کرد و گفت: در رویداد چالش‌های فناورانه صنعت تاسیسات، علاوه بر معرفی آخرین ترندهای روز این صنعت، فرصت جدید این صنعت هم معرفی شده و از علاقمندان برای بهره‌گیری از این فرصت دعوت می‌شود.

 

به گفته زمانیها، پنل چالش‌های استارتاپ‌های حوزه تاسیسات و معرفی استارتاپ‌های موفق داخلی بخش دیگر این رویداد است که دانشجویان و علاقمندان این حوزه را با فعالیت‌های کسب‌وکارهای نوپای صنعت تاسیسات آشنا ساخته و به شبکه‌سازی آنها کمک می‌کند.

گفتنی است که هلدینگ سازه‌های آرمانی یکی از پیشروترین شرکت‌های صنعت تاسیسات است و با نزدیک به 40 سال سابقه فعالیت در این صنعت و حضور در پروژه‌های بزرگ کشور از جمله ایران مال، امکان برقراری اتصال کسب‌وکارهای نوپا به بازار را دارد.

این گروه که بهره‌گیری از دانش روز، ابزار و ادوات پیشرفته را خط مشی خود قرار داده است، پیش از این با اخذ نمایندگی از برترین کمپانی‌های آمریکایی و اروپایی به فعالیت در این حوزه مشغول بوده و امروز با تاکید بر نیروی انسانی مجرب و کارآزموده و نگرش به آینده و تأکید بر نوآوری به دنبال ایجاد فرصت برای جوانان و نوآفرینان داخلی است.

حضور در رویداد چالش‌های فناورانه تاسیسات که چهارشنبه 11 دی 1398 از ساعت 16 الی 18:30 در دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر واقع در خیابان ملاصدرا برگزار می‌شود، رایگان بوده و علاقمندان لازم است از طریق لینک (https://evnd.co/TIjS1) ثبت‌نام خود را انجام دهند.

نظرات : 0

ثبت نظر

25716