۱۴۰۳ یکشنبه ۰۸ مهر

تخصصی‌ترین وبینار کسب و کار در بحران کرونا

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بامداد، کروناویروس چالش این روزهای جوامع و کسب و کارها شده است، ازینرو برای عبور از بحران کرونا لازم است تا صاحبان کسب و کارها به ابزار اطلاعاتی لازم مجهز شوند و با آرامش، کارکنان مجموعه‌شان را مدیریت کنند؛ مهمتر اینکه بتوانند مشتریان خود را به خوبی حفظ کنند.
در این وبینار که ۱۳ اسفندماه جاری به صورت آنلاین برگزار می‌شود، می‌توانید از دکتر کامران صحت سوالات مورد نظرتان را بپرسید و پاسخ آن‌ را با راهکارهای موثر دریافت کنید.
این گزارش می‌افزاید: هدف این دوره آموزشی، پاسخ به چند پرسش اساسی است که می‌تواند سرنوشت کسب و کارها و واحدهای صنفی را تغییر داده و آن‌ها را به ریل پیشرفت بازگرداند، از جمله اینکه:
چطور می‌توان استراتژی‌های فروش و بازاریابی شرکت را برای تطبیق با این شرایط اصلاح کرد؟ فروش در دوران رکود چه اصول و مقرراتی دارد؟ اصول اتیکت (آداب معاشرت) در دوره این بحران، دستخوش چه تغییراتی می‌شود؟ با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها مصلحت را در دورکاری می‌بینند، آیا مدیریت عملکرد کارکنان از راه دور امکان پذیر است و چگونه؟ چطور می‌توان برنامه‌ریزی دورکاری را با استفاده از راهکارهای فناوری اطلاعات انجام داد؟ راهکارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات در این شرایط کدامند؟
بنابراین گزارش، برای دستیابی به پاسخ این سوالات مهم که برای هر بحرانی مانند کرونا موثر خواهد بود، با مراجعه به لینک: https://bit.ly/2Tg0fZs به صورت آنلاین در این رویداد ثبت‌نام کنید.
گفتنی است مجتمع دانش و فناوری بامداد یک مرکز دانش بنیان با مجوز رسمی از معاونت علمی ریاست جمهوری و مجوز سازمان فنی و حرفه ای کشور برای برگزاری دوره های مهارتی فرامرحله ای بین کلاس های درس دانشگاه و محیط های کار است که در رشته های مختلف علمی و فناوری اطلاعات منطبق بر شیوه های نوآورانه، اقدام به برگزاری بوت‌کمپ های منتهی به اشتغال و به صورت هدفمند برای جوانان مستعد و جویای کار یا بازار کار کرده و در این راستا فعالیت می کند.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

94664