۱۴۰۳ شنبه ۰۷ مهر

فراخوان ملی برای کمپین رایگان آموزشی #در_خانه_بیاموزیم

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بامداد،ثبت نام از روز شنبه 24 اسفند جاری از طریق صفحه اطلاع رسانی bit.ly/darkhaneh و درگاه نیمکت آنلاین به نشانی www.nimkatonline.com آغاز شده است.

علاقه‌مندان به یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی مقدماتی و پیشرفته، طراحی وب‌سایت و سئو، مدیریت، نرم افزارهای تخصصی، علوم مالی، توسعه فردی، آموزش و مشاوره کروناویروس، از سراسر ایران می توانند به کمپین گسترده #در_خانه_بیاموزیم بپیوندند.

بنابراین گزارش، این طرح آموزشی رایگان در حوزه‌های برنامه نویسی، طراحی وب، سئو، نرم افزارهای تخصصی، مدیریت، حسابداری، توسعه فردی، زبان انگلیسی و آموزش و مشاوره در خصوص کروناویروس، به صورت آنلاین، برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سراسر کشور، در دوره های مختلف برنامه ریزی شده است و تنی چند از برجسته‌ترین اساتید کشور برای ارائه آن ها به مخاطبان همکاری می‌کنند.

 

 

به گفته مرتضی متواضع بنیان‌گذار مجتمع دانش بنیان بامداد، در شرایط پرچالش فعلی در حوزه سلامت، تعطیلات اجباری بر اثر نگرانی از شیوع ویروس کرونا و لزوم خانه‌نشینی مردم عزیز ایران، بهترین زمان برای آموزش های رایگان باهدف ارتقاء دانش و مهارت های فناورانه است، ازین رو مجتمع دانش و فناوری بامداد و حامیان این کمپین نیز وظیفه خود می دانند در پاسخ به همراهی و اعتماد همیشگی مردم عزیز ایران، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود قدم بردارند.

این گزارش می افزاید: اجرای این کمپین توسط مجتمع دانش بنیان بامداد با همکاری گسترده شرکت انتقال داده های آسیاتک در تامین زیرساخت فنی و با همیاری ویژه بانک ملت، آغاز شده و در بدو انجام با استقبال و همراهی باشکوه استادان، مردم و سازمان‌ها و نهادهای مختلفی رو به رو شده است به طوری که تاکنون سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، شرکت مخابرات ایران، شرکت خدمات انفورماتیک، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز مطالعات راهبردی و آموزش وزارت کشور، مرکز نوآوری ایران زمین، ایسوس، گراف‌دی، موسسه خیریه بچه های سیب سرخ و شبکه خبری آی‌سی‌تی‌پرس، به همراهی با این کمپین و حمایت از آن پرداخته اند.

شایان ذکر است دانش‌پذیران در پایان دوره آموزشی، درصورت موفقیت در آزمون آنلاین، مدرک معتبر از سوی مجتمع فنی و حرفه‌ای بامداد دریافت خواهند کرد.

اکنون بهترین زمان برای پاسخ به اعتماد و همراهی مردم است که همواره به حمایت از کسب و کارهای ایرانی پرداخته اند و باید برای‌شان زمینه نشاط و حال‌خوب را فراهم کرد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

93171