۱۴۰۳ شنبه ۰۷ مهر

چرا «یادآور چک ساد 24» مهم ترین اپلیکیشن حوزه چک است؟

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اگر شما از آن دسته افراد هستید که تاریخ چک های خود را فراموش می کنید و برای پیشگیری از فراموشی، تاریخ سررسید چک ها را در دفتر، تقویم یا سررسید یادداشت می کنید، هم اکنون با نصب یادآور و مدیر چک ساد24، دور فراموشی را خط بکشید. با یادآور چک و اقساط بانکی ساد 24، دیگر نگرانی بابت فراموشی سررسید چک ها و اقساط وام بانکی نداشته باشید. این نرم افزار ضمن یادآوری تاریخ سررسید چک به شما کمک می کند تا چک های خود را مدیریت کنید، از آن ها استعلام بگیرید و با آرامش خاطر معامله کنید.

 

معرفی جامع ترین یادآور چک ساد24

تلفن های همراه یک بخش جدانشدنی از زندگی روزمره ما هستند، به همین علت اپلیکیشن یادآور چک، راه حل قطعی و درست برای حل مشکل فراموشی سررسید چک ها است. با ثبت چک در یاد آور چک ساد24، می توانید ساعت و تاریخ دقیقی که برای یاد آوری مد نظر شماست را مشخص کنید. بدین ترتیب، فقط با تنظیم یک یاد آور چک، در ساعت و تاریخ مشخص شده، سررسید چک هایتان به شما اطلاع داده می شود. شما می توانید در یاد آور چک تمام اطلاعات مربوط به چک را ثبت کنید تا پس از بایگانی کردن ان در «بایگانی چک» اپلیکیشن یاد آور چک ساد24،مدیریت چک ها برای شما کار آسان تری باشد و تنها در یک نگاه بتوانید آن ها را مدیریت کنید. ضمنا می توانید در یادآور چک ساد24 اطلاعاتی نظیر مبلغ چک، علت دریافت یا پرداخت چک، بانک چک مورد نظر، شخصی که از او چک دریافت یا در وجه او چک صادر کرده اید و در صورت نیاز توضیحات مربوط به چک را در یادآور ثبت کنید.

بیش از 20 هزار نفر این اپلیکیشن را روی گوشی های خود نصب کرده اند و با رضایت کامل از خدمات آن بهره می برند.

 یکی از مزیت های این یاد آور چک که آن را از سایر یادآورها متمایز کرده است، امکانات کامل و همه جانبه ای است که برای مدیریت چک و دسته چک در اختیار کاربر قرار می دهد.

اکنون به معرفی بخش های مختلف اپلیکیشن ساد24 می پردازیم:

 

 

 

اپلیکیشن یاد آور چک ساد24، متعلق به سامانه ساد 24 است. همانطور که میدانید سامانه ساد24، تنها سامانه ثبت و استعلام چک های سرقتی/مفقودی است. این سامانه به منظور اطلاع رسانی چک های سرقتی/مفقودی راه اندازی شده است و از نقل و انتقال آن در بازار جلوگیری می کند. لازم به ذکر است این سامانه تحت حمایت معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه است.

 

با استعلام رایگان صیاد از خوش حسابی صادر کننده چک مطلع شوید

یکی دیگر از ویژگی های این اپلیکیشن استعلام چک صیاد آن هم به طور کاملا رایگان است. شما میتوانید به کمک بخش استعلام صیاد این اپلیکشن از خوشحسابی صادر کننده چک اطمینان حاصل کنید، ضمن اینکه این استعلام کاملا رایگان بوده و هیچ هزینه ای برای شما ندارد. وقتی که شما  استعلام صیاد می گیرید متوجه می شوید که صاحب چک چه تعداد چک برگشتی دارد.

 

با استعلام ساد از سرقتی مفقودی نبودن چک دریافتی اطمینان حاصل کنید

شما می توانید با اسکن کد  QRروی چک یا وارد کردن شماره سریال و شماره شبای روی چک از سرقتی/مفقودی نبودن آن مطلع شوید و معاملات امنی را برای خود رقم بزنید.

استعلام سرقتی/مفقودی نبودن فقط و فقط در سامانه و اپلیکیشن ساد24 به طور رایگان انجام می شود.

 

با یادآور چک ساد24، فراموشی را فراموش کنید!

همانطور که در ابتدای مطلب توضیح داده شد، با نصب اپلیکیشن یادآور چک، فراموش کردن تاریخ چک ها یک امر محال خواهد بود.  شما می توانید هم برای چک های دریافتی و هم برای چک های پرداختی یادآور ثبت کنید.

 

راس گیری چک ها بدون نیاز به محاسبه

فقط با وارد کردن مبلغ چک ها و تاریخشان بدون نیاز به محاسبه با قابلیت تغییر مبدا زمانی راس گیری کنید.

 

با مبدل رقم به حروف، بدون اشتباه اعداد را به حروف تبدیل کنید

یکی از معضلات نوشتن چک خط خوردگی در متن چک است که اکثرا هنگام نوشتن مبلغ به حروف این اتفاق رخ می دهد. برای پیشگیری از این اتفاق ساد24، مبدل عدد به حروف را به اپلیکشین خود افزوده است تا این کار برای کاربرانش اسان تر شود و معاملات درست و بدون غلط برای انها به ارمغان می آورد.

 

محاسبه سود و اقساط وام بانکی در کمترین زمان ممکن

محاسبه سود و اقساط وام بانکی یک فرمول خاص وجود دارد و اگر بخواهید آن را محاسبه کنید کار زمانبری برای شما خواهد بود بنابراین می توانید به کمک اپلیکیشن ساد24، سود و اقساط وام بانکی را به طور کاملا دقیق و در کمترین زمان ممکن محاسبه کنید.

 

ثبت چک سرقتی/مفقودی

اگر شما چک سرقتی یا مفقودی دارید برای ثبت آن در سامانه ساد24 درنگ نکنید زیرا پس از ثبت چک شما در این سامانه، سرقتی/مفقودی بودن آن در سراسر کشور اطلاع رسانی می شود و از نقل و انتقال آن در بازار جلوگیری خواهد. با ثبت چک سرقتی/مفقودی درسامانه ساد24، یک گام جلوتر از کلاهبرداران باشید.

نرم افزار ساد24 را می توانید هم‌اکنون از کافه بازار دانلود کنید.

نظرات : 0

ثبت نظر

49900