اضافه شدن 10 سرویس جدید به «تهران من» تا پایان سال
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، در گفتگویی یکی از مهمترین اهداف راه اندازی سامانه «تهران من» را انجام همه تبادلات و پرداختهای خرد میان شهرداری و شهروندان عنوان کرد و گفت: از زمان راهاندازی این سامانه تا به امروز بسیاری از پرداختهای شهری شهروندان از این طریق انجام میشود به خصوص در بخش طرح ترافیک، «تهران من» و سایر پرداخت های مربوط به خودرو نسبت به گذشته کار را برای شهروندان خیلی راحت کرده است. به طوریکه هم اکنون 15 درصد عوارض خودرو به صورت آنلاین از سوی شهروندان پرداخت میشود.
وی با اعلام اینکه هم اکنون در سامانه «تهران من» دو میلیون و 700 هزار کاربر با کدملی و سه میلیون خودرو ثبت شده است، افزود: تا پایان امسال قرار است 10 سرویس جدید به «تهران من» افزوده شود.
دبیر شورای راهبردی تهران هوشمند، افزایش سرعت در دریافت خدمات و سهولت در انجام کارهای مرتبط با شهر و شهرداری را از مزایای سامانه و اپلیکیشن «تهران من» عنوان کرد و ادامه داد: نگاه این بوده که همه سرویسهایی که در تهران ارایه میشود، یک مراجعه حضوری و یا یک تلفن اضافی به جایی را حذف کند. البته در طراحی سرویسها هم کوشش ها کافی شده است و فقط باید به شهروندان بیشتر معرفی شود.
فرجود با تاکید بر اینکه «تهران من» باید به عنوان یک دارایی شهرداری به مردم شناسانده شود، توضیح داد: بسیاری از سرویسها در «تهران من» نوپا هستند و شاید هشت ماه از عمرشان گذشته بنابراین هنوز زود است که درباره میزان استقبال شهروندان از آن ها قضاوت کرد.
وی ارایه سرویس پارک حاشیه ای در «تهران من» را مثال زد و گفت: شهروندان می توانند در این سامانه ضمن مشاهده جزییات هزینه های مربوطه ، براحتی محل های پارک حاشیه ای را پیدا کنند و بدین صورت از ترددهای متعدد برای یافتن جای پارک کاسته خواهد شد.
نظرات : 0