پیشگیری از انتقال کرونا در مراکز خدمات سامسونگ
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، با در نظر گرفتن نقطه نظرات کاربران محترم و به منظور ارتقا عملکرد گوشیهای تلفن همراه و افزایش رضایتمندی مشتریان، تیم خدمات پس از فروش سامسونگ ایران طرحی جهت بروزرسانی رایگان گوشیهای تلفن همراه تدوین کرده است. در این طرح که از اول مهرماه آغاز شده و به مدت محدود ادامه دارد، مراکز خدمات مجاز تعیین شده، سیستم عامل گوشی را بدون پرداخت هیچ هزینهای، بروزرسانی میکنند.
در طرح فوق، کلیه مراکز خدمات مجاز سامسونگ در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ضمن اجرای تمامی پروتکلهای بهداشتی برای ضدعفونی کردن دستگاهها در فرآیند تعمیر و بروزرسانی، یک بسته بهداشتی که شامل محلول ضدعفونی کننده، محلول مخصوص تمیزکردن صفحه نمایش موبایل، پارچه ویژه تمیز کردن نمایشگر، دستکش و ماسک سه لایه (۱۰ عدد) است، به شرکتکنندگان در این طرح، اهدا میکند. این بسته بهداشتی با هدف ارتقاء فرهنگ مسئولیت اجتماعی و آگاهی هرچه بیشتر از نقش رعایت بهداشت فردی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تهیه شدهاست.
شرکت سامسونگ از ابتدای شیوع ویروس کرونا، با ارسال دستورالعملهای اجرایی به فروشگاهها و مراکز خدمات پس از فروش تحت نظارت خود، اجرای دقیق پروتکلهای بهداشتی با رعایت حفظ فاصله اجتماعی را در دستور کار خود قرار داد. در این راستا پروتکلهایی جهت حفظ سلامت کارکنان، مراجعهکنندگان و کاهش ریسک ابتلای به بیماری تدوین شد که این پروتکلها همزمان با سایرکشورها در ایران نیز در حال اجراست.
لازم به ذکر است، در همه مراکز مجاز خدمات سامسونگ گوشیهای تلفن همراه قبل و بعد از انجام تعمیرات و یا بروزرسانی سیستم عامل توسط دستگاه ضدعفونی توسط اشعه ماورای بنفش (UV) گندزدایی شده و پس از الصاق برچسب مربوطه و پس از بستهبندی در لفاف مخصوص تحویل مشتریان میشود.
شرکت سامسونگ همواره در تلاش است تا با ایجاد راهکارهای نوین نیازهای کاربران گوشیهای هوشمند را برطرف نماید، در همین راستا کاربران عزیز میتوانند بخشی از مشکلات فنی دستگاه خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری برطرف کنند. این راهکارها شامل گفتوگوی آنلاین با کارشناس فنی در سایت سامسونگ، ارسال ایمیل ERMS، برنامه کنترل از راه دور Smart Tutor و اپلیکیشن Samsung Members است.
همانگونه که اشاره شد، در طرح جدید خدمات نرمافزاری گوشیهای سامسونگ، بروزرسانی نرمافزار گوشیهای هوشمند، رفع اشکالات نرمافزاری، ارتقاء عملکرد و افزایش بازدهی دستگاه به صورت رایگان ارائه میشود. این طرح به مدت محدود و تنها در مراکز مجاز خدمات سامسونگ ارائه میشود.
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزئیات طرح رایگان خدمات نرمافزاری گوشیهای سامسونگ و اطلاع از مراکز ارائه دهنده این خدمات میتوانید با شماره تلفن 021-42132 تماس گرفته یا به صفحه اختصاصی این طرح در وبسایت سامسونگ به نشانی www.samsung.com/iran/support/newsalert/120161 مراجعه کنید.
نظرات : 0