۱۴۰۳ چهارشنبه ۰۴ مهر

مانیتوری که دنیای بازی را متحول می‌کند!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نرخ بروزرسانی یا Refresh rate تعداد تصاویر ثابتی است که نمایشگر در یک ثانیه می‌تواند به نمایش بگذارد. داشتن مانیتورهایی با نرخ بروزرسانی بالا کمک می‌کند تا بتوانید حرکات و اتفاقات سریع بازی‌ها را به شکلی نرم و بدون وقفه ببینید.

 

 

مانیتوری که نرخ بروزرسانی بالایی داشته باشد در هر ثانیه تصاویر بیشتری را به نمایش می‌گذارد و همین به شما اجازه می‌دهد تا ضمن مشاهده حرکات طرف مقابل‌تان، زمان تصمیم‌گیری بیشتری داشته باشید و همیشه یک گام جلوتر از حریفان خود باشید.

مانیتور CRG5 سامسونگ به نرخ بروزرسانی فوق سریع ۲۴۰ هرتز مجهز است. کیفیت این مانیتور به گونه‌ایست که حتی در پرشتاب‌ترین صحنه‌ها هم تصاویر بدون لرزش و در واضح‌ترین شکل ممکن به نمایش گذاشته می‌شود.

علاوه بر این، مانیتور CRG5 با قابلیت G-Sync شرکت انویدیا (NVIDIA) سازگاری دارد تا صحنه‌های بازی به شکلی روان و با وضوح full HD (1920*1080) پخش شود. 

همچنین نرخ کنتراست 3000:1 در این مانیتور کمک کرده تا جزئیات تصاویر بازی در تاریک‌ترین و روشن‌ترین بخش‌ها هم به نمایش گذاشته شود.

 

 

طراحی منحنی

انحنای ایجاد شده در مانیتور کمک می‌کند تا کمترین تغییر در نقطه تمرکز چشم بیننده ایجاد شود و چشم‌ها همه ابعاد صفحه نمایش را زیر نظر داشته باشد، در نتیجه فشار بسیار کمتری به چشم وارد می‌آید. علاوه بر آن ارائه تمام جزئیات در یک زاویه دید موجب می‌شود تا سر و گردن کاربر کمتر حرکت کند و با راحتی بیشتری بازی خود را ادامه دهد. مانیتور ۲۷ اینچی CRG5 دارای انحنای مناسب 1500R است. با داشتن این مانیتور می‌توانید با خیال راحت‌تر و تمرکز بیشتری بازی‌ها را انجام دهید.

همچنین حالت Eye Saver  با کاهش نور آبی تصاویر و قابلیت Flicker Free برای کاهش نور پس زمینه در مانیتور CRG5 کار محافظت از چشمان کاربر را به خوبی انجام می‌دهد. قابلیت تنظیم عمودی (VA) در این مانیتور کمک کرده تا تصاویر بازی از هر زاویه دیدی به شکل فراگیر دیده شود.

حاشیه‌ها و لبه‌های مانیتور به شکل مینیمال طراحی شده تا بیشترین توجه و نگاه‌ها به روی بازی‌ها و تصاویر آن متمرکز شود.

شما همچنین می‏توانید تنظیمات پیش‏فرض مانیتور را برای هر ژانر بازی انتخاب کرده و حتی برای تغییر تنظیمات به دلخواه خودتان نیز تا سه پروفایل شخصی ایجاد کنید و به راحتی میان آنها حرکت کنید.

نسبت تصویر ۱۶:۹ و زمان واکنش ‌پذیری ۴ میلی‌ ثانیه‌ای از دیگر قابلیت‌های مانیتور ۲۷ اینچی سری CRG5 سامسونگ است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

40397