۱۴۰۳ سه شنبه ۰۳ مهر

پرسرعتِ خوش قیمت؛ اینترنت TD-LTE آسیاتک

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، بنابر اعلام شرکت آسیاتک، این شرکت این دغدغه را از طریق ارائه مودم‌های اینترنت پرسرعت ثابت (TD-LTE) به همراه بسته‌ اینترنت جذاب با قیمت مقرون به صرفه برطرف کرده است. در ادامه با TD-LTE بیشتر آشنا شویم:

 

 

 

 

اینترنت TD-LTEچیست؟

اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE یکی از جدیدترین فناوری‌های ارائه شده خدمات اینترنتی است که با سرعت بسیار بالا (تا Mbps 40) برای دسترسی کاربران خانگی و سازمانی به وجود آمده است.

نام TD-LTE از TDD-LTE گرفته شده است و مخفف عبارت Time Division Duplexing Long Term Evolution است. همان طور که از نام آن پیداست، این فناوری بر پایه نسل چهارم اینترنت (4G-LTE) است. فناوری LTE یا تکامل بلندمدت، استانداردی برای انتقال داده پرسرعت به صورت بی‌سیم است. این فناوری به دو صورت FD-LTE و TD-LTE ارائه می‌شود.

 

اینترنت  TD-LTEو FD-LTE چیست؟

استاندارد FD-LTE که مخفف Frequency Duplexing است در توسعه نسل چهارم شبکه موبایل به کار می‌رود که با تقسیم پهنای فرکانسی، قابلیت دانلود و آپلود را برای کاربران به وجود می‌آورد. با این کار دانلود و آپلود همزمان برای کاربران امکان پذیر خواهد بود.

استاندارد TD-LTE که مخفف Time Duplexing است از تکامل فناوری TD-SCDMA به وجود آمده که در آن به جای تقسیم پهنای فرکانسی، دریافت و ارسال را بر روی یک پهنای باند فرکانسی و در بازه‌های زمانی متفاوت انجام می‌دهد. با این کار دیگر نیازی به باند محافظ بین بازه‌های فرکانسی دانلود و آپلود وجود ندارد و می‌توان از همه ظرفیت پهنای باند برای ارسال یا دریافت اطلاعات استفاده کرد. بنابراین سرعت ارسال و دریافت اطلاعات در این روش افزایش می‌یابد. همچنین می‌توان ظرفیت ارسال و دریافت را با کنترل بازه‌های زمانی تغییر داد.

 

نحوه استفاده از اینترنت TD-LTE

در حال حاضر شرکت آسیاتک، در جشنواره ویژه خود سرویس اینترنت پرسرعت ثابت TD-LTE را در قالب یک دستگاه مودم TD-LTE، به همراه یک سیم کارت آسیاتک و 480 گیگ اینترنت یکساله با قیمتی استثنایی به تعداد و زمان محدود ارائه می‌دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 1544 یا 91010000 و داخلی 99 تماس بگیرید یا با مراجعه به صفحه اختصاصی این جشنواره نسبت به تکمیل فرم اقدام کنید تا کارشناسان آسیاتک با شما تماس حاصل کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

93208