۱۴۰۳ یکشنبه ۰۴ آذر

ارائه فناوری ارتقا یافته نمایشگرهای ال‌جی در نمایشگاه ISE

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ال‌جی در ایران، در ISE امسال، ال‌جی تم Move Daily Life Forward خود را که بر اساس شعار این شرکت یعنی «Better Life» است، تبلیغ کرد. از نمایشگرهای دیجیتالی OLED Signage و میکرو LED گرفته تا مجموعه‌های کامل LED signage ، ال‌جی در این‌ نمایشگاه جدیدترین محصولات تجاری خود را به نمایش گذاشت که ترکیبی از نمایشگرهای دیجیتال Signage با ابزارهای کاربردی مفید است. هدف از این‌کار این است که راه‌های ارتباطی را پس از همه‌گیری کرونا ارتقاء دهد و افراد را یک قدم به زندگی بدون محدودیت نزدیک‌تر کند.

 

با توجه به اینکه مردم زمان بیشتری را در خانه سپری می‌کنند، فعالیت‌هایی که معمولاً در خارج از خانه انجام می‌شود، اکنون در راحت‌ترین حالت ممکن در خانه قابل انجام است. مصرف کنندگان اکنون می‌توانند به صورت آنلاین کار کنند (WFH)، در کلاس‌ها یا قرار ملاقات‌های پزشکی شرکت کنند یا به انجام سرگرمی‌های خود در خانه بپردازند. بر این اساس، ال‌جی محصولات LG MAGNIT و LG One:Quick Flex خود را به نمایش می‌گذارد که از تخصص نمایشگرهای تجاری شرکت برای ایجاد نمایشگرهای خانگی نسل بعدی استفاده می‌کنند.

 

 

LG MAGNIT که از سال 2020 در چندین حوزه تجاری نفوذ کرده است، اکنون با ارائه‌ی زاویه دید کاملاً جدید و طراحی بسیار زیبا به واسطه‌ی نمایشگرهای بسیاربزرگ 136 اینچی 4K UHD خود با رزولوشن (3,840*2,160)، تعریف جدیدی به سینمای خانگی ببخشیده است. کیفیت تصویر خیره‌کننده‌ی چندین میلیون پیکسل خودنورده به مشتریان این امکان را می‌دهد که از تماشای فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، رویدادهای ورزشی و آثار هنری مورد علاقه خود در خانه لذت ببرند.

همچنین، برای سهولت و لذت بیشتر از تماشای محتوا، چندین اپلیکیشن پخش آنلاین روی پلتفرم webOS 6.0 تلویزیون هوشمند ال‌جی در دسترس کاربران قرارگرفته است. علاوه بر این، وقتی LG MAGNIT با اسپیکر خانگی بسیار باکیفیت Beolab 90 از شرکت Bang & Olufsen جفت می‌شود، تجربه‌ی سینمای خانگی فراگیرتری را ارائه می‌دهد.

 

One:Quick Flex نوآوری دیگری است که در سیستم سرگرمی‌های خانگی تحول بزرگی ایجاد می‌کند. این صفحه نمایش همه کاره، ترکیبی از میکروفون، دوربین، بلندگوهای داخلی با صفحه نمایش 43 اینچی 4K UHD  با رزولوشن 3,840 * 2,160 و پایه متحرک است. با تنظیمات آسان و سیستم عامل ویندوز کاربر پسند، نه تنها برای کار از خانه، بلکه برای آموزش از راه دور، کنفرانس ویدیویی و آموزش ورزش و سرگرمی نیز مناسب است. بعلاوه، One:Quick Works با نمایشگر 55 اینچی که قابلیت‌های touch را با ابزارهای ویدئو کنفرانس بصری ترکیب می‌کند، یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها برای استفاده در محیط‌های آموزشی و شرکت­ها است. به این خاطر که به کاربران اجازه می‌دهد تا به راحتی به سیستم متصل شوند و در سریع‌ترین حالت در جلسات کاری یا کلاس‌های درسی خود حاضر شوند.

 

 

 

در سوی دیگر این طیف، شرکتهای بزرگ، نمایشگرهای شفاف OLED را روی دیوارهای شیشه‌ای نصب می‌کنند تا علاوه بر طراحی شیک، ابزارهای مفید برای برگزاری جلسه‌ها ایجاد کنند. نمایشگرهای OLED همچنین در بخش حمل و نقل به عنوان نمایشگر تبلیغاتی یا اطلاعاتی روی پنجره‌های ایستگاه‌ها استفاده می‌شود. این محصولات جذاب راه خود را به موزه‌ها هم باز کرده‌اند، به طوری که در قسمت ورودی به بازدیدکنندگان خوش آمد می‌گویند و تجربه‌ای فوق‌العاده‌تر برای افراد ایجاد می‌کنند. نمایشگرهای شفاف و لمسی OLED همچنین به عنوان نمایشگرهای تعاملی نیز محبوبیت زیادی بین کاربران پیدا کرده‌اند.

 

نمایشگر 65 اینچی UltraFine OLED Pro که برنده‌ی جایزه فناوری و مهندسی است با در نظر گرفتن نیازهای افراد حرفه­ای ساخته شده است. این محصول از رابط‌های درجه یک مانند SDI و SFP پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بدون کاهش حجم و سایز، تصویر را با وضوح اصلی و باکیفیت اصلی ارائه کند. علاوه بر این، خبر خوب برای کاربرانی که ساعت‌های بیشماری را پشت صفحه نمایش می‌گذرانند این است که نمایشگر UltraFine OLED Pro بر اساس استانداردهای Eyesafe ساخته شده است و از چشمان آنها در برابر مضرات نور آبی محافظت می‌کند.

 

ال‌جی همچنین چندین نوآوری را با محوریت شرایط بحرانی به نمایش می‌گذارد. وضوح بالا و طراحی بدون حاشیه‌ی LEDها می‌تواند تمام جزئیات دقیق را به وضوح نشان دهد. این در حالی است که LED Bloc 54 اینچی بدون حاشیه به کاربران این امکان را می‌دهد که از آن به عنوان یک نمایشگر دیواری LCD 55 اینچی با نصب آسان استفاده کنند – که با تمامی براکت‌های موجود برای مدل‌های دیواری LCD سازگاری کامل دارد.* این ویژگی‌ها استفاده از آن‌ها را در اتاق‌های کنترل شرکت‌ها، سالن‌ها و کلاس‌های مجازی بسیار کاربردی کرده است.

 

در خرده‌فروشی­ها، راه‌کار مدیریت محتوای ال‌جی، SuperSign QSR، به عنوان یک صفحه منوی پویا برای نمایش به مشتریان مورداستفاده قرار می‌گیرد؛ از سوی دیگر سیستم نمایشی آشپزخانه را ساده می‌کند و با سیستم PoS یکپارچه می‌شود. یکی دیگر از محصولات برجسته برای تعامل با مشتریان در فضای باز، صفحه نمایش لمسی 21.5 اینچی با روشنایی بالا است. از کیوسک ارائه‌ی غذا که با ماشین می‌توان وارد آن‌ها شد گرفته تا پمپ بنزین یا ایستگاه­های شارژ برقی، این نمایشگرهای بادوام، استفاده‌ی بسیار مفیدی دارند زیرا در برابر شرایط آب و هوایی سخت، گرد و غبار و روشنایی کاملاً مقاوم هستند که خواندن اطلاعات از روی آن‌ها را آسان می‌کند.

 

با همکاری همه بخش‌ها، ال جی همچنین راه حل‌های Cloud نیز ارائه می‌کند که به طور خاص برای صنایع خاص یا موارد استفاده معمولی طراحی شده‌اند. hospitality طراحی و مهندسی شده است.  با این محصولات، هتل‌ها می‌توانند خدمات شخصی‌سازی شده ارائه دهند، تصویربرداری ثابت داشته باشند و با تمرکز همه در یک مکان واحد، داده‌های رفتاری را از شعبه‌های مختلف خود جمع‌آوری کنند.

 

Paik Ki-mun، معاون ارشد و رئیس واحد تجاری صفحه نمایش­های اطلاعاتی بخش راه کار‌های تجاری ال‌جی الکترونیکس گفت: در ISE امسال، ما برای نمایش راه‌کار‌های بهبود زندگی که برای تغییر زندگی مردم در راستای بهتر شدن ایجاد شده‌اند، هیجان زیادی داریم. تصاویر واضح و یکپارچه‌، به ویژه در محیط‌های شلوغی مانند اینجا، کاملاً برجسته و معلوم است. ما همچنان در حال یافتن راه‌های جدیدی هستیم که تأثیر مثبتی بر زندگی کاربران داشته باشد و فرقی هم نمی‌کند در چه زمینه‌ای باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

14019