حضور متمایز حامی مالی در کنسرت همایون شجریان
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی بلوبانک، با وجود اینکه حمایت و اسپانسری شرکتها از رویدادهای ورزشی، فرهنگی، هنری و... امری معمول در دنیا محسوب میشود. اما نوع حضور بلوبانک در جریان برگزاری جدیدترین کنسرت همایون شجریان، این حمایت را متمایز میکند.
برخلاف روشهای معمول اسپانسری که با حضور پر رنگ، گسترده و همیشگی برندها همراه است، مدیران بلوبانک تصمیم گرفتند تا حضور این برند در کنسرت به رنگ صدا به شکلی حداقلی و نامحسوس باشد.
بر این اساس، حضور بلوبانک فقط به محدوده خارج سالن محل برگزاری خلاصه شده است تا شرکتکنندگان کنسرت، در داخل سالن صرفا شنونده و بیننده آثار خلق شده هنرمندان مورد علاقه خود باشند.
حتی حضور در بخش بیرون سالن هم بیش از آنکه به شکل استفاده از لوگو و تصاویر بلوبانک باشد، در قالب استفادهای هنرمندانه از رنگهای این برند در طراحیها و تزئینات محیطی است. مثلا نگارگری اشعار کنسرت روی ستونهای سالن با رنگ کارتهای متعدد بلوبانک انجام شده است.
تنها جایی که لوگوی بلوبانک به چشم میآید دیوار ویژه عکاسی است که با رنگ آبی و سفید، نگارگری زیبایی از نام همایون شجریان و لوگوهای کوچک بلوبانک است که فضایی جذاب را برای عکسهای یادگاری علاقهمندان فراهم کرده است.
شکل دیگر حضور بلوبانک در این فضا، کارتهای ویژهایست که با تصویر همایون شجریان طراحی شده و پشت آن کیوآرکدی قرار داده شده که شما را به صفحهای حاوی برنامه کنسرت و متن ترانهها میرساند. این ابتکار کاربردی که به محض ورود در سالن ابتدایی در اختیار شرکتکنندگان قرار میگیرد حاوی یک لوگوی کوچک از بلوبانک در پایین صفحه است.
در مجموع افراد حاضر در کنسرت هیچ حضور برجسته یا مزاحمی از حامی مالی این کنسرت در سالن مشاهده نکرده و تنها در بخشهای نگارگری و زیباسازی این سالن پیوندی میان الگوی رنگهای بلوبانک و طراحیها مشاهده میشود.
کنسرت «به رنگ صدا» در 30 سانس و تا روز 5 مرداد برگزار میشود. طبق اعلام پلتفرم فروشنده بلیت کنسرت، حدود 80 هزار بلیت در سه مرحله و طی 6 ساعت خریداری شده است که در نوع خود یک رکورد بزرگ محسوب میشود.
با اختصاص جایگاه VIP سالن، حضور دانشجویان در این کنسرت رایگان شد. همچنین در صورت خرید بلیت کنسرت با کارت بانکی بلو، 10 درصد از مبلغ خرید به حساب افراد باز میگشت.
بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.
نظرات : 0