انتشار گزارشهای مالی فصل سوم 2022 الجی
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی الجی، در فصل سوم، الجی رشد درآمدی حاصل از افزایش فروش لوازم خانگی پریمیوم شامل دستهبندیهای جدید لوازم خانگی و قطعات خودرو را ثبت کرد. اما با در نظر گرفتن هزینههای یکبارهای که در سال گذشته ایجاد شد، سود عملیاتی به دلیل کاهش تقاضا بر اثر کندی اقتصاد جهانی کاهش یافت.
شرکت لوازم خانگی و راهکارهای تهویه مطبوع الجی درآمد فصل سوم خود را 5/7 تریلیون وون کره جنوبی با افزایش 8/5 درصدی نسبت به فصل مشابه در سال گذشته گزارش کرد که این رکورد بالاترین درآمد فصل سوم این واحد تجاری تاکنون است. سود عملیاتی این شرکت معادل 3/228 میلیارد وون کره جنوبی به دلیل افزایش سرمایهگذاری در بازاریابی و افزایش هزینههای لجستیک از سال گذشته پایینتر بود. افزایش درآمد بر اثر افزایش فروش لوازم خانگی پریمیوم شامل دستهبندیهای جدید لوازم خانگی مانند محصولات بهداشتیای که از تکنولوژی بخار استفاده میکنند در مناطق کلیدی آمریکای شمالی و اروپا بدست آمد. این واحد تجاری قصد دارد با بهبود رقابت محصولات پریمیوم و محصولات پرطرفدارخود، همراه با مدیریت ساختار هزینه برای افزایش سودآوری، به حرکت خود ادامه دهد.
شرکت سرگرمیهای خانگی الجی، در فصل سوم درآمد 7/3 تریلیون وون کره جنوبی و زیان عملیاتی 4/55 میلیارد وون کره جنوبی را ثبت کرد که نشاندهنده سرمایهگذاری بیشتر در بازاریابی به دلیل شدیدتر شدن رقابت در بازار بود. استراتژی شرکت سرگرمیهای خانگی الجی بر مدیریت موثر هزینههای بازاریابی و تقویت بخش تلویزیون پریمیوم، در کنار مدیریت هوشمندانه موجودی، متمرکز خواهد بود.
شرکت راهکارهای تجهیزات اتومبیل الجی، در فصل سوم به فروش 3/2 تریلیون وون کره جنوبی دست یافت که این مقدار نسبت به فصل مشابه در سال گذشته 6/45 درصد افزایش داشت و بالاترین رکورد درآمد فصلی این واحد تجاری بود. سود عملیاتی فصل سوم سال 2022 میلادی 1/96 میلیارد وون کره جنوبی بود. این افزایش چشمگیر در فروش، حاصل از پاسخ فعالانه به افزایش تقاضای خودرو سازان با مدیریت کارآمد زنجیره تأمین است. الجی به ایجاد روابط قوی با خودروسازان جهانی ادامه خواهد داد و بر روی مدیریت ساختار هزینه موثر کار خواهد کرد.
همچنین شرکت راهکارهای تجاری الجی، در فصل سوم درآمد 4/1 تریلیون وون کره جنوبی و زیان عملکرد 4/14 میلیارد وون کره جنوبی ناشی از افزایش هزینههای مواد خام و افزایش جهانی هزینههای لجستیک را ثبت کرد. درآمد نسبت به سال گذشته 7/9 درصد افزایش یافته است که این افزایش تا حد زیادی حاصل از بازیابی بخش B2B بود. این شرکت قصد دارد که بازیابی بخش B2B را از طریق توسعه راهکارهای شخصیسازی شده بیشتر و گسترش سبد محصولات خود برای رشد پایدار، همراه با تثبیت عرضه قطعات اصلی و کاهش فعالانه هزینهها و مدیریت کارآمدتر منابع، به صورت تهاجمی مورد هدف قرار دهد.
نظرات : 0