۱۴۰۳ سه شنبه ۲۶ تیر

آیا بازی «همستر کامبت» رکورد گینس را می‌زند؟

ICTPRESS - بازی تلگرامی «همستر کامبت» مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت به ۱۵۰ میلیون کاربر دست یافته است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از کوین تلگراف، در دنیای فناوری، دستیابی به ۱۵۰ میلیون کاربر، یک نقطه عطف انحصاری است. فقط موفق‌ترین پلتفرم‌ها، به چنین نقطه عطفی دست پیدا می‌کنند و از این رو، ظهور «همستر کامبت»، یکی از موفق‌ترین داستان‌های سال ۲۰۲۴ بوده است.

بازی موبایلی واقعیت مجازی «پوکمون گو» در سال ۲۰۱۶، ظرف مدت ۳۳ روز، به ۱۵۰ میلیون کاربر دست پیدا کرد و این رکورد را تا تابستان سال ۲۰۲۳ که اپلیکیشن «تردز» اینستاگرام، در مدت ۶ روز به ۱۵۰ میلیون کاربر رسید، در اختیار داشت.

«تردز»، همچنان این رکورد را در اختیار دارد اما بازی تلگرامی «همستر کامبت»، مدعی است سومین اپلیکیشنی در تاریخ است که به سرعت از مرز ۱۵۰ میلیون کاربر عبور کرده است.

سباستین بورژه، یکی از موسسان متاورس «سندباکس» به کوین تلگراف اظهار داشت: رشد خیره کننده بازی‌های مبتنی بر تلگرام، گواهی بر سرعت نوآوری است و اینکه بازی‌هایی مانند «همستر کامبت»، رویکرد نسبت به بازی‌های کلیک برای کسب درآمد را از نو ابداع کردند.

مکانیک‌های درون بازی «همستر کامبت»، به محتوای یوتیوب این بازی و پلتفرم‌های شبکه اجتماعی مرتبط است. در نتیجه، صفحه یوتیوب «همستر کامبت» از شمار اشتراک‌های «مستر بیست» که پرمشترک‌ترین کانال یوتیوب است، فراتر رفته است.

این تیم به عنوان نخستین کانال یوتیوب که در مدت یک هفته، بیش از ۱۰ میلیون مشترک جذب کرد، خواستار ثبت رکورد جهانی گینس شده است. یک کارشناس یوتیوب به کوین تلگراف گفت:‌ «همستر کامبت»، در حال حاضر ۱۱ دلار به ازای هر هزار ویو، درآمد تبلیغاتی از کانال یوتیوب خود کسب می‌کند.

از زمان آغاز به کار در ۲۴ ماه مه تا ۲۶ ژوئن، این کانال، ۴۷۳ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۸۵۸ ویو داشته و ۵.۲ میلیون دلار درآمد کسب کرده است. درآمد تبلیغاتی روزانه افزایش یافته و از ۱۰۰ هزار در چند روز اول، به میزان قابل توجهی طی ماه گذشته افزایش یافته است.

داده‌های «سوشیال بلید» نشان می‌دهد این کانال، روزانه به طور میانگین ۲۱ میلیون ویو در دو هفته گذشته داشته است که با پرداخت درآمد تبلیغاتی روزانه ۲۳۰ هزار دلار طی ۱۴ روز گذشته برابر است.

نظرات : 0

ثبت نظر

57009