۱۴۰۳ دوشنبه ۲۶ شهریور

کسب درامد از اسپاتیفای! روش‌های درامدزایی در اسپاتیفای

ICTPRESS - ایجاد یک لیست پخش در Spotify نه تنها راهی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود به موسیقی است، بلکه فرصتی برای کسب درآمد با بهره برداری از استعداد خود و مخاطبانتان خواهد بود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اگر از علاقه‌مندان به موسیقی هستید، ممکن است لیست پخش خود را در Spotify ایجاد کرده باشید و آهنگ‌هایی را با دقت انتخاب کنید که مطابق با سلیقه، خلق و خو یا موضوع خاصی باشد. اما آیا می‌دانستید که می‌توانید از لیست پخش خود در Spotify نیز درآمد کسب کنید؟!

در واقع چندین راه برای کسب درآمد از لیست پخش و دریافت پاداش بر اساس تعداد پخش، تعداد مشترکین یا کیفیت انتخاب موسیقی شما وجود دارد. در این مقاله روش‌های مختلف برای تبدیل لیست پخش خود به منبع درآمد و همچنین نکاتی برای بهینه‌سازی لیست پخش و جذب شنوندگان بیشتر را به شما نشان می‌دهیم.

 

از PlaylistPush برای دریافت عناوین برای بررسی استفاده کنید

PlaylistPush پلتفرمی است که به کاربران Spotify این امکان را می‌دهد تا از لیست‌های پخش خود با بررسی آهنگ‌های ارسال شده توسط هنرمندان مستقل با استعداد از سراسر جهان برای آنها درآمد کسب کنند. متصدیان لیست پخش برای هر بازبینی آهنگ بین 1 تا 15 دلار درآمد دارند.

 

یک لیست پخش مشترک ایجاد کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید

Spotify به شما این امکان را می‌دهد که لیست پخش خود را به صورت مشترک ایجاد کنید، به این معنی که می‌توانید به افراد دیگر اجازه دهید آهنگ‌هایی را از آن اضافه یا حذف کنند. این موضوع می‌تواند راهی برای جذاب‌تر و متنوع‌تر کردن لیست پخش خود با مشارکت دوستان، طرفداران یا جامعه شما باشد.

برای اینکه لیست پخش خود را مشترک کنید، کافی است روی نام لیست پخش خود در منوی سمت چپ کلیک راست کرده، سپس روی «لیست پخش مشترک» کلیک کنید. سپس یک نماد گرد کوچک در مقابل نام لیست پخش ظاهر می‌شود. اکنون می‌توانید URL لیست پخش خود را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر یا اینستاگرام به اشتراک بگذارید و از مردم دعوت کنید تا آن را دنبال کرده و در آن مشارکت کنند.

هرچه لیست پخش شما بیشتر دنبال شده و به اشتراک گذاشته شود، احتمال کسب درآمد از آن بیشتر خواهد شد؛ برای مثال با استفاده از سرویس‌هایی مانند Soundplate یا Feature.fm، به شما امکان می‌دهد تبلیغات صوتی بین آهنگ‌های موجود در لیست پخش خود را بر اساس تعداد دفعات شنیده شده کمیسیون دریافت کنید.

 

خدمات سازنده لیست پخش خود را به برندها یا هنرمندان ارائه دهید

اگر استعداد خاصی برای ایجاد لیست‌های پخش اصلی و منسجم متناسب با مخاطب هدف دارید، می‌توانید با خرید اکانت اسپاتیفای، خدمات سازنده لیست پخش خود را به برندها یا هنرمندانی ارائه دهید که به دنبال جلب توجه یا ایجاد وفاداری مشتری هستند. به عنوان مثال، می‌توانید لیست‌های پخش برای فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، سالن‌های ورزشی، رویدادها و غیره ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید برای هنرمندانی که می‌خواهند موسیقی یا جهان خود را تبلیغ کنند، فهرست‌های پخش ایجاد کرده، آنها را با انتخاب‌های موضوعی ادغام کنید یا با هنرمندان مشابه دیگر مرتبط کنید. برای یافتن مشتریان بالقوه، می‌توانید از پلتفرم‌هایی مانند Upwork ،Fiverr یا SoundBetter استفاده کنید که سازندگان محتوا و جستجوکنندگان خدمات را به هم متصل می‌کنند. شما می‌توانید نرخ خود را تعیین کنید، نمونه کارهای خود را ارائه دهید و پیشنهادات همکاری را دریافت کنید.

 

زمان فعالسازی خرید اکانت اسپاتیفای

اگر مستقیماً از طریق Spotify برای Spotify Premium ثبت‌نام کرده‌اید، باید بلافاصله پس از تأیید جزئیات پرداخت شما وارد عمل و اولین پرداخت انجام شود. توجه داشته باشید که بسته به روش پرداخت ممکن است تا 24 ساعت طول بکشد.

 

تفاوت مدت اعتبار اکانت اسپاتیفای با یوتیوب

تقریباً در هر دستگاهی که دارید می‌توانید از Spotify و YouTube Music استفاده کنید. برنامه Spotify برای iOS ،Android ،Mac یا Windows در دسترس است. همچنین می‌توانید برنامه Spotify را در برخی از اتومبیل‌ها، تلویزیون‌ها، کنسول‌های بازی، ساعت‌های هوشمند و موارد دیگر دانلود کنید، فقط کافی است فروشگاه برنامه دستگاه خود را بررسی کنید تا ببینید Spotify برای دانلود در دسترس است یا خیر.

 

کسب درامد از اسپاتیفای! روش_های درامدزایی در اسپاتیفای .jpg

 

همچنین می‌توانید Spotify را از طریق بلوتوث، AirPlay ،Chromecast ،Alexa ،Google Assistant ،Spotify Connect و غیره به دستگاه‌های دیگر پخش کنید. اگر همه چیز شکست خورد، می‌توانید از هر دستگاهی با مرورگر اینترنت از طریق پخش کننده وب به Spotify دسترسی داشته باشید.

به طور مشابه، YouTube Music در دستگاه‌های زیادی در دسترس است. می‌توانید برنامه YouTube Music را برای iOS ،Android ،WearOS، تلویزیون‌های هوشمند و غیره دانلود کنید. YouTube Music Premium پشتیبانی از دستگاه‌های بیشتری از جمله Android Auto و Apple CarPlay، بلندگوهای بی‌سیم Sonos و غیره را باز می‌کند. همچنین یک پخش کننده وب برای YouTube Music وجود دارد، بنابراین هنگام پخش موسیقی خود در هر دستگاه متصل، با مشکلی مواجه نخواهید شد.

Spotify و YouTube Music هر دو در بیش از 100 کشور در دسترس هستند. می‌توانید فهرست کامل مناطق در دسترس Spotify را و فهرست مناطق پشتیبانی‌شده توسط YouTube Music را ببینید. پشتیبانی دستگاه و مکان برای هر دوی این پلتفرم‌ها به طور مداوم در حال افزایش است.

 

دسترسی‌های محدود اکانت رایگان اسپاتیفای

 

کسب درامد از اسپاتیفای! روش_های درامدزایی در اسپاتیفای .jpg


Spotify دسترسی اشعار را به کاربران رایگان محدود می‌کند. سرویس پخش موسیقی محبوب Spotify محدودیت‌های جدیدی را برای کاربران نسخه رایگان معرفی می‌کند. در حال حاضر آنها دیگر قادر به دیدن اشعار در حین گوش دادن بدون اشتراک پولی نخواهند بود.

 

سخن پایانی

ایجاد یک لیست پخش در Spotify نه تنها راهی برای به اشتراک گذاشتن اشتیاق خود به موسیقی است، بلکه فرصتی برای کسب درآمد با بهره برداری از استعداد خود و مخاطبانتان خواهد بود. روش‌های مختلفی برای کسب درآمد از فهرست پخش شما وجود دارد، چه از طریق دریافت آهنگ‌ها برای بازبینی، از طریق مشارکت آن‌ها و اشتراک‌گذاری آن در شبکه‌های اجتماعی، یا با ارائه خدمات خود به‌عنوان سازنده لیست پخش به برندها یا هنرمندان.

با این حال، برای کسب درآمد موفقیت آمیز از لیست پخش خود، باید به چند قانون اساسی مانند انتخاب یک نام جذاب، تصویری که جلب توجه می‌کند، کلمات کلیدی مرتبط و به روز رسانی منظم لیست پخش خود برای حفظ شنوندگان خود احترام بگذارید. بنابراین، منتظر چه چیزی هستید؟ هم‌اکنون لیست پخش خود را به منبع درآمد تبدیل کنید!

نظرات : 0

ثبت نظر

91889