۱۴۰۳ دوشنبه ۱۶ مهر

نخستین ویژگی‌های «هوش اپل» کمتر از یکماه دیگر ارائه می‌شود

ICTPRESS - به گفته یکی از خبرنگاران مشهور افشا کننده محصولات و اخبار شرکت اپل، انتظار می‌رود اولین ویژگی‌های «اپل اینتلیجنسن یا همان هوش مصنوعی اپل در تاریخ ۲۸ اکتبر همزمان با عرضه نسخه جدید iOS 18.1 ارائه شود.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از مارک گورمن از بلومبرگ، «هوش اپل»(‌Apple Intelligence) از ۲۸ اکتبر(۷ آبان) شروع به عرضه خواهد کرد.

شرکت اپل ماه گذشته اعلام کرد که ماه اکتبر را برای انتشار جدیدترین نسخه از سیستم عامل‌های خود یعنی iOS 18.1 ، iPadOS 18.1 و macOS Sequoia 15.1 هدف قرار داده است که برخی از اولین ویژگی‌های «هوش اپل» را برای گوشی‌های آیفون ۱۶ و سایر دستگاه‌های اپل به ارمغان می‌آورد، اما هیچ تاریخی دقیقی بیان نکرد.

موج اول از ویژگی‌های «هوش اپل» شامل ویرایشگر متن و ابزار خلاصه‌سازی، ابزارهای نوشتن به همراه ضبط صوتی هوشمند و رونویسی از ایمیل‌ها، یادداشت‌ها، صفحات و سایر برنامه‌ها خواهد بود.

همچنین احتمالاً ویژگی جدید خاطرات(Memories) را در قسمت عکس‌ها(Photos) مشاهده خواهیم کرد که به عنوان ویرایشگری آسان برای ساخت فیلم با تصاویری از گالری طراحی شده است که می‌تواند اشیاء مختلف را از پس‌زمینه تصاویر حذف کند.

انتظار می‌رود سایر ویژگی‌های «هوش اپل» مانند ادغام با هوش مصنوعی ChatGPT و همچنین ابزار تولید شکلک با هوش مصنوعی موسوم به جنموجی(Genmoji) با نسخه‌های بعدی iOS 18 عرضه شوند که در پایان امسال و اوایل سال ۲۰۲۵ عرضه خواهند شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

19827