۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

بیت دیفندر محیط اینترنت را برای کودکان امن ‎تر کرده است

به گزارش ICTPRESS پژمان تجلایی افزود: در حال حاضر 81 درصد از کاربران پول یا اطلاعات مهم خود را به دلیل فعالیت آنلاین فرزندانشان از دست می ‎دهند که ویژگی خاص کنترل والدین می تواند در این خصوص بسیار مهم و کارا باشد.
وی در خصوص دیگر مشخصات این آنتی ویروس گفت: یکی از ویژگی‎ های اصلی این آنتی ویروس که آن را نسبت به سایر محصولات مشابه متمایز می ‌کند این است که کاربر به راحتی می‌تواند با آن کار کند و تنظیمات هوشمندانه روی سیستم اعمال می ‌شود.
محافظت از کیف جیبی
وی اضافه کرد: کیف جیبی بیت دیفندر از دیگر قابلیت‌های این محصول است که با جایگذاری خودکار اطلاعات کارت اعتباری خرید اینترنتی را آسان می ‌کند.
به گفته تجلایی از نمایه ‌های هوشمند این آنتی ‌ویروس این است که به صورت خودکار زمانی که در حال کارکردن، بازی و یا تماشا فیلم هستید را تشخیص می‎ دهد و از تاثیر دیگر برنامه‎هایی که سرعت سیستم را کاهش می ‎دهند، جلوگیری می‎کند.
تجلایی گفت: در عین حال این محصول اطلاعات محرمانه را در یک گاو صندوق رمزگذاری و ذخیره کرده و از صندوق امانات جهت نگهداری عکس‎ها و ویدئوهای آنلاین استفاده می‎کند.
چالش عمده شرکت‎ های آنتی ‎ویروسی
تجلایی در ادامه به چالش شرکت ‎های ارائه دهنده آنتی ویروس در ایران پرداخت و گفت: یکی از مسائل مهم ما عمدتا محصولات تقلبی و استفاده از آنتی ‎ویروس‎ های غیراورجینال است.
وی افزود: باید روی بحث استفاده از آنتی ویروس‌ های اورجینال فرهنگ ‌سازی شود تا مردم با این آنتی ‎ویروس‎ها آشنا شوند.
تجلایی افزود: در ماه نزدیک به نیم میلیون بدافزار تولید می‎شود که سیستم کاربران را همواره تهدید می‎ کند.
همکاری آسیاتک و بدر الکتریک
یکی دیگر از مشخصات نسخه 2015 بیت دیفندر این است که روی جعبه این محصولات از این پس بن‎ کارت‌های آسیاتک نصب شده است و افرادی که این آنتی‎ ویروس را خریداری می‎ کنند، می ‎توانند از تخفیفات اینترنت آسیاتک استفاده کنند.
این بن ‎کارت‎ها دارای کدی 16 رقمی است که با وارد کردن آن کاربر می‎تواند از تخفیفات اینترنت استفاده کند.

نظرات : 0

ثبت نظر

27396