۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

«لینک پرداخت» تی‌تک برای تسهیل دریافت و پرداخت وجه میان کسب‌و‌کارها و مشتریان

ICTPRESS - سرویس لینک پرداخت تی‌تک با فراهم کردن امکان انجام تراکنش‎های آنلاین در فرآیند پرداخت‌های غیرحضوری، دریافت وجه توسط کسب‌و‌کارها و پرداخت وجه توسط مشتریان را تسهیل کرده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، شاهین میرزایی مدیرعامل شرکت تی‌تک، تسهیل در روند خرید را یکی از مزایای مهم سرویس «لینک پرداخت» این شرکت معرفی کرد و گفت: این سرویس که با هدف راحتی، امنیت، شفافیت و مقرون به صرفه بودن فرآیند خرید‌ها راه‌اندازی شده، شامل یک لینک کوتاه است که صاحب کسب‌و‌کار، آن را از طریق پیامک برای مشتری ارسال می‌کند و مشتری با کلیک روی لینک مورد نظر، مستقیم و به راحتی وارد درگاه‌ پرداخت بانکی شده و بدون نیاز به هیچ‌گونه نرم‌افزار دیگری، واریز وجه را انجام می‌دهد.

 

 

وی در ادامه با بیان اینکه با کمک این سرویس مشتری فقط با باز کردن یک لینک، امکان مشاهده همه اطلاعات خرید برایش فراهم است، توضیح داد: گاهی به هر دلیل، فرد سفارش‌دهنده امکان پرداخت در لحظه را ندارد یا اینکه سفارش خود را ثبت کرده اما پرداخت از سوی شخص دیگری باید انجام شود، در این حالت، مشتری با داشتن لینک خرید، تا رسیدن مرسوله، هر زمان که امکان برایش فراهم باشد می‌تواند پرداخت را انجام دهد یا آن را به شخص دیگری از سوی خود واگذار کند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت و شفافیت یکی از دلایل مهم اقبال کسب‌و‌کارها و مشتریان برای استفاده از این سرویس است، گفت: به‌عنوان مثال این سرویس به سیستم تیپاکس متصل بوده و به‌محض پرداخت، مشتری پیام تاییدیه پرداخت را مشاهده خواهد کرد. همچنین مبلغ لینک پرداخت دقیقا منطبق با مبلغ اصلی کالا و خدمات ارائه شده به مشتری است.

به گفته میرزایی، سرویس «لینک پرداخت» سیستم یکپارچه‌ای را ایجاد می‌کند که به راحتی اطلاعات پرداخت، در لحظه به‌روزرسانی می‌شود.

 

 

مدیرعامل تی‌تک، شرکت جابار (لاکرهای هوشمند) را از دیگر مشتریان سرویس لینک پرداخت برای مشتریان برشمرد و افزود: شرکت تی‌تک به عنوان مجری ارائه سرویس لینک پرداخت، این سرویس را برای شرکت‌های هلدینگ فاخر، همانند تیپاکس و جابار اجرا و پشتیبانی می‌کند که در سراسر ایران قابل استفاده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون خدمات ارزش افزوده نیز به سرویس لینک پرداخت اضافه شده و آماده ارائه سرویس به کسب و کارهای مختلف است، افزود: این سرویس بومی بیش از یکسال است که توسط شرکت تی‌تک ارائه شده و در نسخه جدید آن، قابلیت پذیرش کیف پول تی‌تک در خدمات پرداخت به آن اضافه شده است.

وی در ادامه گفت: از آنجایی‌ که آفرهای ویژه تیپاکس در کیف پول افراد شارژ می‌شوند، مشتریان می‌توانند با استفاده از کیف پول خود، از تخفیف‌های ارائه‌شده استفاده کرده و پرداخت‌های خود را انجام دهند. به‌عنوان مثال، پرداخت‌های اپلیکیشن مای‌تیپاکس به‌راحتی و از طریق کیف پول مشتری، قابل انجام است.

لازم به ذکر است شرکت توسعه یکپارچه تراکنش کارور (تی‌تک) به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ فاخر، در حوزه فین‌تک (fintech) و ارائه خدمات نرم‎افزاری، فناوری حقوقی (legaltech) و فناوری بیمه (insurtech) فعالیت می‌کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

73000