۱۴۰۳ دوشنبه ۰۲ مهر

LG Styler: CES 2015، ابداعی در تازه نگاه داشتن لباس ها

به گزارش ICTPRESS  ،  دستگاه LG Stylerیک سیستم مدیریت لباس است و بگونه ای طراحی شده که بدون استفاده از مواد شوینده لباسها را تازه می کند و مدل جدید و پیشرفته تر آن شامل NFC، شناسایی هوشمند، به همراه تعداد دیگری کار است که در هیچ ماشین رختشویی پیدا نمی شود.
LG Styler نسبت به مدل اصلی 30% کوچکتر شده، لبه های آن گرد هستند و دارای در شیشه ای است که از یک پنل تاچ برای کنترل برخوردار است.
از لحاط سایز در بین لوازم خانگی کوچکترین نیست ولی ظاهر آن کمی براق است و تاچ پنل زیبایی دارد که کار با آن ساده است. ظرفیت آن برای چهار تکه لباس است پس به این زودی ها نمی تواند جای کمد لباس شما را بگیرد. ولی می تواند عطر لباسها را از بین ببرد، آنها را سریعاٌ تاره کند، جالباسی را حرکت دهد و همچنین از خط روی شلوار محافظت کند.
ویژگی از بین بردن بو با استفاده از بخار بوهای ناخوشایند مانند بوی غذا، سیگار و عرق را از بین می برد و کاربران می توانند از بین 2 بوی مطبوعی که وجود دارد یکی را انتخاب کنند. ویژگی Quick Refresh می تواند لباسها را تاره نگاه دارد.
 ویژگی Moving Hanger Action به درد کسانی می خورد که از اطو کردن متنفرند. بعد از مرحله بخار لباسها تکان داده می شوند تا هرگونه چین و چروک از بین برود و ویژگی Easy Pants Crease Care هم در تنها 30 دقیقه خط شلوار را بوجود می آورد. بعضی از این ویژگیها را در حین کار دیدیم و به نظر می رسد که کار با آنها بسیار راحت باشد.
LG Styler در داخل از یک پمپ گرما استفاده می کند که هوای گرمی را در دمای پایین تولید و حفظ می کند و به شما این اطمینان را می دهد که در پایان کار با لباسی که سه سایز برایتان کوچک شده روبه رو نخواهید شد. TrueSteam Technology که در ماشین های LG وجود دارد برای کمک به از بین بردن جرم و باکتری از لباسها است.
زمانی که چیزی مشکل داشته باشد سیستم شناسایی هوشمند از طریق ارتباط با گوشی شما پیغام اخطار می دهد.
سیستم NFC هم به این معنی است که می توانید سیکل های خاصی را برای LG Styler از طریق گوشی خود و با یک اشاره دانلود یا آپلود کنید.
هنوز هیچ چیزی در مورد اینکه قیمت آن چقدر است و یا اینکه از چه زمانی در دسترس خواهد بود گفته نشده ولی در InnoFest 2015 عنوان شد که کمپانی در صدد است که در آینده برای هتلها از آنها استفاده کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

23119