۱۴۰۳ یکشنبه ۰۱ مهر

نمایشگاه دستاوردهای سال ۲۰۱۵ سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا آغاز شد

به گزارش ICTPRESS، شرکت سامسونگ الکترونیکس در این نمایشگاه دستاوردهای خود را در زمینه‌های مختلف به نمایش می‌گذارد.
چونگ رو لی رئیس بخش خاورمیانه و شمال آفریقا سامسونگ، در حاشیه این نمایشگاه گفت: "سامسونگ یعنی عرضه کالاهای شگفت‌انگیز و ما با تمرکز کامل بر برآوردن نیازهای مصرف‌کنندگان، به این هدف مهم خواهیم رسید. با توجه به خصوصیات جمعیتی این منطقه که به دنبال کسب فناوری‌های جدید هستند، خاورمیانه و شمال آفریقا برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و به نوعی حامی قدرتمند سامسونگ محسوب می‌شود. ما نیز به ارائه نوآوری و عرضه کالاهای جدید برای زندگی مردم این منطقه متعهد هستیم."
سامسونگ در راستا ارتقا نقش منطقه‌ای خود در جوامعی که در آن‌ها حضور دارد، تلاش‌های ویژه‌ای را برای ایفا مسئولیت در سه زمینه اصلی آموزش، اشتغال و بهداشت به عمل آورده است. لی دراین باره تصریح کرد: "سامسونگ حضور اجتماعی خود را کاملاً جدا از فعالیت‌های تجاری خود می ‌داند. ما با سازمان‌های مردم نهادی که اهداف تجاری ما را درک می‌کنند و با ما در هدف استفاده از فناوری برای جهانی بهتر، ایمن‌تر و سالم‌تر شریک هستند، همکاری می‌کنیم."
بنابراین گزارش، در این نمایشگاه، طیف متنوعی از محصولات جدید به نمایش گذاشته شده‌ که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تلویزیون‌های اس‌.یو.اچ.‌دی (SUHD) و محصولات صوتی جدید اشاره کرد. این محصولات، تجربه تازه‌ای را از صدای دینامیک و فراگیر (surround) در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهد.
سیستم صوتی مدلWAM7500/6500  سامسونگ که توسط لابراتوار صوتی مجهز سامسونگ در کالیفرنیا طراحی شده است، با استفاده از فناوری انحصاری حلقه صوتی سامسونگ صدای ۳۶۰ درجه تولید می‌کند. این سیستم به معنای واقعی، صدای همه سویه را از تمام جهات افقی و عمودی تولید می‌کند. سیستم صوتی WAM7500/6500  فضای اتاق را با صدایی کاملاً متوازن پر می‌سازد.
سامسونگ همچنین ساندبارهای کرو و فراگیر (Curved Soundbar) مدل HW-J8500/8501 را در این نمایشگاه عرضه کرده که مکمل تلویزیون‌های کرو و فراگیر (Curved) 65 تا ۷۸ اینچی هستند. این سیستم صوتی امکان پخش صدای 9.1 کاناله را داراست. این باندهای کرو و فراگیر به طور بی‌سیم به تلویزیون متصل می‌شوند و همچنین می‌توانند به عنوان بخشی از امکانات سیستم پخش صوت چند اتاقی سامسونگ، به شکل مرتبط با یکدیگر به کار گرفته شوند.
بخش لوازم‌خانگی سامسونگ، یکی از فعال‌ترین بخش‌های این شرکت در نمایشگاه امسال است. این بخش با نمایش محصولاتی چون یخچال‌های مدل مجموعه سرآشپز سامسونگ  (RF9900)که در بازار ایران با نام هرمس عرضه شده در این نمایشگاه حضور دارد. این یخچال‌ کاملاً حرفه‌ای و در سطح استفاده سرآشپزهاست و به طور مشترک با کلوپ سرآشپزهای سامسونگ طراحی شده ‌است.
همچنین این یخچال هوشمند چهار در، دارای یک سیستم دائمی و دقیق کنترل دما و نیز یک سیستم سرمایشی سه‌گانه در یخچال و فریزر است، به این ترتیب مواد غذایی در تمام اوقات در مناسب‌ترین درجه نگه‌داری می‌شوند.
جدیدترین ماشین لباسشویی دوگانه سامسونگ (Active Dualwash) نیز در این نمایشگاه معرفی می‌شود که دارای یک محفظه جداگانه داخلی با آب تحت‌فشار و بدنه‌ای با زبری ملایم است که فضای مناسبی را برای شست وشوی اولیه لکه‌های سخت، همچون لباس‌های ورزشی خاک‌آلود یا پارچه‌هایی که می‌بایست با دست شسته شوند، همچون زیرپوش‌های ظریف، در اختیار می‌گذارد.
جاروبرقی جدید سامسونگ مدل POWERbot VR9000 نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده که از موتور الکتریکی با مبدل دیجیتال برخوردار است. قدرت مکش این جاروبرقی ۶۰ برابر قوی‌تر از مدل‌های قدیمی است و به این ترتیب خاک و آشغال روی فرش، پارکت و کف‌پوش‌های دیگر را با قدرتی غیر قابل مقایسه با جاروبرقی‌های قدیمی جمع می‌کند.
از میان محصولات بخش تلفن همراه نیز، سری جدید گلکسی A که به تازگی وارد بازار شده‌ است، در این نمایشگاه معرفی می‌شود. مدل‌های فلزی و خوش‌دست این سری Galaxy A7، A5 و A3 که به طور خاص برای ثبت و اشتراک تصاویر دیجیتال طراحی شدند، از یک دوربین پنج مگاپیکسلی در جلوی گوشی برای ثبت بهترین عکس‌های سلفی برخوردارند و دارای امکاناتی همچون ثبت عکس‌های متحرک به صورت GIF نیز هستند.
........................................................
محصولات جدید سامسونگ در نمایشگاه دستاوردهای MENA Forum 2015 معرفی شدند
شرکت سامسونگ الکترونیکس طی نمایشگاه سال ۲۰۱۵ سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum 2015)، فناوری‌ های نسل آتی و ایده‌ های این شرکت برای زندگی هوشمند تر را معرفی ‌کرد.
ایده‌ های سامسونگ برای انجام چنین کاری حوزه ‌های مختلفی را از لوازم خانگی تا لوازم صوتی و تصویری، موبایل،‌ دوربین و ... در بر می ‌گیرد.


تنفس هوایی پاک و سالم با تهویه هوای سامسونگ
سامسونگ درMENA Forum  سال 2015 دو محصول مرتبط با سیستم تهویه هوا را به نمایش گذاشته است. دستگاه تهویه هوای جدید مدل AR7500به گونه ویژه‌ای طراحی شده که از قدرت و کارایی بالایی برخوردار است. این دستگاه همچنین از یک فناوری مبدل دیجیتال کارآمد برخوردار است.
از نظر کیفیت هوا نیز طراحی انحصاری دکتر ویروس سامسونگ از طریق یک فناوری نوآورانه تصفیه هوا و خنثی ‌سازی عوامل آلودگی هوا تا میزان 99 درصد، خانواده‌ها را از تنفس هوایی سالم و پاک، ایمن و آسوده می‌سازد.
هواساز مدل AX7000 نیز از دیگر محصولات جدید سامسونگ است. این دستگاه به گونه‌ ای طراحی شده که حتی اگر در برابر دیوار قرار داده شود، هوا را به شکل مؤثری به داخل میمکد زیرا مکش هوا از قسمت جلوی پنل صورت می گیرد. فن‌های دو موتوره با دو سیستم فیلتر کردن پنج مرحله‌ای، هر کدام با فیلتر‌های HEPAPro، هوایی سالم و پاک تولید کرده و آن را از طریق جریان هوای سه‌ مسیره، پخش می‌کند.


زمان کمتر برای طبخ غذا با اجاق برقی هات بلاست
اجاق برقی هات بلاست (Hot BlastTM) مدل MW8000J سامسونگ، با کاهش ۵۰ درصدی زمان پخت، آخرین نوآوری در آشپزخانه  هوشمند است. در این اجاق برقی، هوای داغ و قدرتمند، به طور سریع از طریق 60 حفره تعبیه شده، مستقیماً به زیر غذا دمیده می‌شود. این باد گرم از یک دستگاه فن با قطر 154 میلی‌متر تولید می‌شود که 1.6 بار بزرگ‌تر از اجاق برقی‌های قدیمی است. این اجاق همچنین به یک دستگاه کباب‌پز (PowerGrill Duo) قدرتمند 2250 واتی مجهز شده است که به خانواده‌ها اجازه می‌دهد از کباب کردن کامل‌تر و سریع‌تر غذا لذت ببرند. این اجاق بر خلاف ظاهر‌ش، به لطف فضای بهینه‌سازی شده، توانایی طبخ حجم بیشتری از غذا را نسبت به مدل‌های قبلی دارد.
ابعاد درونی این اجاق نسبت به اجاق‌های مایکروویو بزرگ‌تر هستند و قطر ظرف داخلی آن 380 میلی‌متر است که باعث ظرفیت 35 لیتری آن می‌شود. به همین سبب طبح غذا در حجم‌های زیاد، حتی یک پیتزای بزرگ برای کل خانواده، به آسانی میسر شده است.


به اشتراک گذاشتن فوری عکس با دوربین‌های NX500
سامسونگ با دوربین جدید NX500 خود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته است، امکان بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین امکانات دوربین در زندگی روزمره را برای کاربران فراهم کرده است.  با بهره‌گیری از بهترین پردازشگر تصویر در این رده، سیستم جدید فوکوس اتوماتیک دوگانه و حسگرهای ۲۸ مگا پیکسلی مدل BSI APS-C سامسونگ، NX500 دوربینی مناسب برای استفاده روزمره است.
حسگرهای BSI در مقایسه با حسگرهای معمول CMOS، میزان نویز را، از طریق باز نگاه داشتن مسیر میان لنز و حسگر و رساندن نور بیشتر به هر پیکسل و کاهش ضریب سیگنال به نویز، کاهش می‌دهند.
بنابراین کیفیت عکس‌های کاربران دوربینNX500 ، حتی در شرایط نور کم، افت نخواهد کرد. جا دادن کارآیی‌ها و امکانات اصلی دوربین NX1 در یک دوربین با قابلیت حمل راحت، باعث شده هیچ لحظه حساسی از دست نرود.
دوربین NX500  با اندازه یک کف دست از آخرین امکانات ارتباطی همچون بلوتوث و وای ‌فای برخوردار است و به استفاده کنندگان این امکان را می‌دهد تا از ارتباط بی‌سیم پیشرفته و همچنین امکان به اشتراک گذاشتن فوری عکس‌های گرفته شده استفاده کنند.


ورود سرعت و تمرکز بیشتر به کسب و کار، با چاپگرهای جدید
سامسونگ در این نمایشگاه همچنین عرضه 10 مدل چاپگر چندکاره (Multi Function Printer MFP) را در منطقه خاورمیانه و شمال افریقا اعلام کرده است.
چاپگرهای چندکاره اولین چاپگرهای مجهز به سیستم عامل اندروید در نوع خود هستند. چاپگرهای اندرویدی جدید، به عنوان بخشی از پیشنهادات سامسونگ برای چاپگر مناسب محیط‌های فناوری اطلاعات و دفاتر هوشمند، از امکانات رابط کاربری هوشمند سامسونگ برخوردار هستند، به گونه‌ای که بدون نیاز به یک کامپیوتر، با قابلیت تطبیق با نیازهای مختلف به خدمت گرفته می‌شوند.
عرضه سری چاپگرهای چند کاره Smart MultiXpress سامسونگ، هم کارآیی و بازدهی مشتریان تجاری را افزایش می‌دهد و هم به لطف جایگزینی پردازشگر تک هسته‌ای یک گیگاهرتزی با پردازشگر دو هسته‌ای یک گیگا هرتزی، سرعت پردازش اسناد را تا 1.5 برابر بالا می‌برد و به کاربران متعدد امکان می‌دهد تا بدون اختلال، اسناد حجیم را چاپ یا اسکن کنند.
...........................................................
رهبری نوآورانه سامسونگ در عرصه مانیتورهای خمیده و UHD تداوم دارد
نمایشگاه دستاوردهای سامسونگ در خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA Forum 2015) در شهر آنتالیا ترکیه در حال برگزاری است و این شرکت آخرین فناوری‌های خود را در حوزه‌های مختلف به نمایش گذاشته است. از جمله این فناوری‌ها در راه‌حل‌ های تجاری مانیتورهای UHD و خمیده هستند که به تازگی توسط سامسونگ ارائه شدند.


مانیتورهای یو.اچ.دی و خمیده، تعریفی نوین از تجربه تماشا
سری جدید مانیتورهای خمیده سامسونگ، که در نمایشگاه امسال عرضه شده، شامل مدل 27 اینچی اولترا HD SD590C و مدل 34 اینچی SE790C با نسبت ابعاد 21:9 هستند که به منظور ارتقا محتوا سرگرمی بصری طراحی شدند. طرح منحنی این مانیتور که با انحنای طبیعی چشم انسان تناسب دارد، حس غوطه‌ور شدن در تصویر را هنگام تماشای نمایش برای بیننده به همراه می‌آورد.
همچنین مدل تحسین‌شده SE790C که در آن خمیدگی، کیفیت اولترا واید (Ultra Wide Quad HD) و همچنین نسبت تضاد رنگ (Contrast) بهینه شده، در این نمایشگاه عرضه شده است. این مانیتور علاوه بر ویژگی‌های بهینه‌شده، تفاوت قابل ملاحظه‌ای در زمینه تجربه تماشا با مانیتورهای صفحه‌تخت یا مانیتورهای خمیده رقیب خود دارد.
این مانیتور اخیرا با دریافت تاییدیه موسسه TÜV Rheinland به عنوان نمایشگری راحت و متناسب برای چشم شناخته شده است. طی پروسه دریافت این تاییدیه، ویژگی‌های ارائه و یکسانی رنگ (color presentation and uniformity) گستردگی زاویه دید و عملکرد بدون لرزش (flicker-free operation)  در این مانیتور بررسی شدند.
از دیگر نمایشگرهای عرضه شده توسط سامسونگ، مدل UD970 است که اولین مانیتور UHD حرفه‌ای سامسونگ است. این نمایشگر 31.5 اینچی، برای کارایی و خلاقیت بهتر کسانی که کار حرفه‌ای و خلاق می‌کنند روانه بازار شده و قادر به نمایش 99.5 درصد از رنگ‌های Adobe RGB است.
این مانیتور ارائه رنگ با دقت بسیار بالا را ممکن کرده و خطاهای خروجی به هنگام چاپ را به میزان قابل ‌توجهی کاهش می‌دهد.
سامسونگ همچنین برای کسانی که در حال تولید محتوا و کار تولیدی هستند و حتی استاندارد بالاتری را طلب می‌کنند، مدل تجاری SD850 را ارائه کرده است. مدل SD850 یک مانیتور 32 اینچی است که استانداردهای جدیدی در عرصه مانیتورهای تجاری تعریف می‌کند.
این مانیتور با ارائه کیفیت تصویر بی‌نظیر ‌(Wide Quad HD resolution) نیازهای فزاینده کیفی و تولیدی کاربران را برآورده می‌کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

15353