۱۴۰۳ شنبه ۳۱ شهریور

حمایت های مجلس از بخش فضایی افزایش می یابد

به گزارش ICTPRESS به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر عباسعلی منصوری در مراسم معارفه رئیس سازمان فضایی اظهار داشت: تا کنون در عرصه فضایی کشور ایران رشد قابل توجهی را شاهد بودیم و وظیفه خود می دانیم که از افرادی که در رشد این بخش تاثیر گذاشته اند قدردانی کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بر لزوم حمایت از بخش فضایی در کشور تاکید کرد و گفت: با حمایت از این بخش می توانیم از متخصصان و دانشمندان داخلی بیشتر بهره برد و زمینه اشتغال این بخش را در داخل کشور فراهم کنیم .
وی گفت: کمک به توسعه تکنولوژی های جدید باعث رونق دانشگاههای کشور شده و مجلس بر اهمیت حمایت از این بخش ها تاکید دارد و علی رغم تمام مشکلات تلاش دارد تا بودجه های لازم را برای توسعه این بخش افزایش دهد.
در ادامه این مراسم هادی حسینی عضو کمیسیون صنایع و معادن نیزاظهار داشت: هر پرتاب موفق ماهواره در فضا در واقع نمایانگر پیشرفت کشور ما در عرصه تکنولوژی است.
وی انتخاب دکتر بهرامی را به عنوان رئیس سازمان فضایی، انتخابی شایسته و مناسب عنوان کرد و گفت: رئیس سازمان فضایی از میان دانشمندان این عرصه انتخاب شده است.
حسینی افزود: مجلس در راستای حمایت از بخش فضایی مصمم است و با همدلی دولت و مجلس می توانیم از حقوق ملت ایران در تمام عرصه ها دفاع کنیم.
حسینی در پایان با بیان این که تیم مذاکره کننده در توافقات هسته ای با پشتیبانی و دلگرمی عزت آفرینانی ملت در عرصه های مختلف روی کرسی مذاکره می نشیند، خاطر نشان کرد: امروز نبرد در عرصه علم و تکنولوژی است و ایرانیان با توجه به تلاش و توان بالای خود می توانند در این عرصه ها نیز سربلند باشند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

38464