۱۴۰۳ شنبه ۰۶ مرداد

فناوری اطلاعات

رگولاتورهای آمریکا و اروپا برای قانونمندسازی هوش مصنوعی توافق کردند

ICTPRESS - رگولاتورهای آمریکا و اروپا اصول اشتراکی را مطرح کردند که در آینده برای حفاظت از رقابت و مصرف کنندگان در حوزه هوش مصنوعی به کار خواهند گرفت.

انویدیا تراشه پرچمدار هوش مصنوعی خود را برای بازار چین آماده می‌کند

ICTPRESS - شرکت انویدیا سرگرم ساخت نسخه‌ای از تراشه‌های هوش مصنوعی پرچمدار جدید خود برای بازار چین است که با کنترل‌های صادراتی فعلی آمریکا، منطبق خواهد بود.

شبکه 5G روی گوشی‌های سامسونگ در ایران فعال می‌شود

ICTPRESS - رئیس رگولاتوری از فعال‌سازی ۵G گوشی‌های سامسونگ در ایران تا پایان ۲۰۲۴ خبر داد.

مایکروسافت: ۸.۵ میلیون رایانه ویندوزی تحت تاثیر اختلال جهانی قرار گرفت

ICTPRESS - به گفته مایکروسافت ۸.۵ میلیون رایانه این شرکت تحت تاثیر اختلال فناوری اطلاعاتی جهانی که در نتیجه به روزرسانی معیوب نرم افزار شرکت امنیت سایبری CrowdStrike به وجود آمده بود، قرار گرفتند.

وزیر ارتباطات: فیلترشکن‌ عامل کاهش سرعت دسترسی به اینترنت است

ICTPRESS - وزیر ارتباطات در دیدار با رئیس جمهوری منتخب با اشاره به حوزه‌های کاری این وزارتخانه به تبیین اقدامات و دستاوردهای دولت شهید جمهور در بخش‌های شبکه ملی اطلاعات، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی، توس

علی حکیم‌جوادی گزینه سازمان نصر برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

ICTPRESS - سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با انتشار یک اطلاعیه، «دکتر علی حکیم‌جوادی» را به عنوان کاندیدای خود به کارگروه انتخاب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت چهاردهم معرفی کرد.

انتظارات فعالان اقتصاد دیجیتال از وزیر ارتباطات آینده مطرح شد

ICTPRESS - فعالان کسب‌و‌کار دیجیتال از رئیس جمهور انتظار دارند پرچم اقتصاد دیجیتال با مشورت‌دهی بخش خصوصی به دست وزیر آینده ارتباطات سپرده شود.

اطلاعیه درگاه ملی مجوزها: مجوزهای صادر شده به‌صورت خودکار معتبر هستند

ICTPRESS - درگاه ملی مجوزها با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد مجوزهای صادر شده به‌صورت خودکار، از نظر قانون کاملاً معتبر و هستند و صاحبان این مجوزها تحت حمایت دولت قرار دارند.

شرکت ملی انفورماتیک و دانشگاه تربیت مدرس تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

ICTPRESS - شرکت ملی انفورماتیک و دانشگاه تربیت مدرس تفاهم‌نامه همکاری در زمینه برگزاری دوره‌ها، کارگاه‌های تخصصی و استقرار سرای نوآوری امضا کردند.

وزیر ارتباطات: پیشرفت شبکه ملی اطلاعات به ۶۰ درصد رسیده است

ICTPRESS - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پیشرفت شبکه ملی اطلاعات از ۳۰ درصد ابتدای دولت سیزدهم به ۶۰ درصد رسیده است.