۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

دوربین سونی اکسپریا XZ در کنار یک اپلیکیشن قدرتمندتر از گذشته

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، سونی همیشه به‌خاطر دوربین‌هایی که در محصولاتش به‌کار می‌گیرد شهره عام و خاص بوده اما یک دوربین با کیفیت بدون همراهی یک اپ دوربین توانا هیچ کارایی خاصی ندارد.

اسمارت‌فون تازه سونی در نمایشگاه ایفا 2016 برلین رونمایی شد. دوربین اسمارت‌فون Xperia XZ چند امکان تازه و جدید را به کاربر ارائه می‌دهد. مود دستی دوربین بیشتر از هر چیز برای افراد مبتدی مناسب است. پشتیبانی از فوکوس دستی و کنترل سرعت شاتر برای اولین بار است که در یکی از گوشی‌های ساخت سونی دیده می‌شود.

کنترل سرعت شاتر از 1/4000 ثانیه به یک ثانیه رسیده است. شاید این ویژگی فوق‌العاده نباشد اما برای کسانی‌که به‌دنبال اهداف خلاقانه هستند کارایی بالایی دارد.

دوربین سلفی این دوربین نسبت به مدل‌های پیشین حساسیت بیشتری به نور نشان می‌دهد. الگوریتم پیکسلی سونی قابلیت از بین بردن نویز دیجیتالی را دارد؛ نویزی که حتما رخ می‌دهد. حالا که صحبت از سلفی شد؛ سوئیچ کردن بین اپ‌ها خیلی سریع‌تر اتفاق می‌افتد و ثابت‌کننده جدید ۵ محوری در زمان فیلم‌برداری قابلیت فعال شدن را دارد.

هم‌چنین در این گوشی ویدئوی 4K‌ به‌عنوان یک مود متفاوت در دسترس است. البته گفته شده که شاید  دمای دوربین این گوشی در زمان فیلم‌برداری 4K از حد معمول بالاتر برود.

طی چند هفته آینده گوشی جدید سونی وارد بازار می‌شود. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

68829