۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

انتشار جزئیاتی از گوشی سامسونگ گلکسی فولدر 2

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، اگر بی‌صبرانه منتظر ورود این گوشی به بازار هستید یا این‌که تنها تمایل دارید تا اطلاعات بیشتری از این گوشی بدانید؛ جزئیاتی از جعبه این گوشی و محتویات داخل آن منتشر شده است.

اگر بخواهیم این گوشی را با مدل‌های آیفون؛ اچ‌تی‌سی یا حتی سری گوشی‌های خانواده گلکسی سامسونگ مقایسه کنیم باید اذعان کرد که نکات منفی زیادی در آن دیده می‌شود. ظاهرا سیستم‌عامل این گوشی اندروید مارشملو 6.0 است تنها یکی دو مورد به گلکسی Folder 2 اضافه شده است.

از نظر سخت‌افزاری صفحه‌نمایش آن 3.8 اینچ با رزولوشن 480x800 است و پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 425 با سرعت 1.4GHz در زیر آن دیده می‌شود. ظاهرا رم این گجت ۲ گیگابایت و فضای حافظه داخلی آن 16GB است.

دوربین اصلی این گوشی 8 مگاپیکسل؛ دوربین سلفی 5 مگاپیکسل و باتری آن 2000mAh است. به‌نظر می‌رسد که این مشخصات که از روی جعبه آن به‌دست آمده از همان منبعی است که اطلاعات قبلی را منتشر کرده بود.

هنوز معلوم نیست این گوشی چه زمانی معرفی می‌شود اما یک چیز قطعی است: با اتفاقاتی که برای گلکسی نوت 7 افتاده است؛ تمام برنامه‌های سامسونگ به‌هم ریخته و تاریخ‌هایی که برای معرفی محصولات درنظر گرفته شده بود تحت‌تأثیر این مسئله قرار گرفته است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

58229