۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

گوشی اورکلاک شده شیائومی بزودی وارد بازار میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از تکنولوژی نیوز، در حال حاضر پرچم‌دار شیائومی مدل Mi 5 است. نسخه استاندارد این گجت با برخورداری از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 820؛ پردازنده گرافیکی آدرنوی 530 و استفاده از ۳ گیگابایت رم در بازار دیده می‌شود.

اما شاید این سرعت برای همه کافی نباشد و خیلی از کاربران حرفه‌ای تر به‌دنبال سرعت‌های بالاتر و بیشتر باشند. یکی از خرده‌فروشان آنلاین چین به‌نام GOME پیشنهادی ارائه داده که گفته می‌شود نسخه شیائومی Mi 5 Extreme است.

 

برای شروع از پردازنده این گوشی آغاز می‌کنیم. مدل استاندارد پردازنده این گوشی 1.8 گیگاهرتز است اما پردازنده مدل چینی با 19 درصد اورکلاک به 2.15 گیگاهرتز رسیده است. پردازنده گرافیکی آدرنوی 530 هم در مدل جدید در فرکانس 624MHz کار می‌کند که نسبت به 510MHz مدل استاندارد یک افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

هم‌چنین ۳ گیگابایت رم LPDDR4 در مدل اورکلاک شده در فرکانس 1866MHz کار می‌کند. این یعنی 40 درصد افزایش نسبت به می 5.

اما به‌خاطر داشته باشید که باتری هر دو گوشی یکی است و هیچ فرقی ندارد: 3000mAh و این یعنی مصرف سریع‌تر باتری در مدل اورکلاک شده.

این گوشی در چهار رنگ تولید می‌شود: سفید؛ مشکی؛ طلایی و بنفش. قیمت این گوشی 298.5 دلار است به‌غیر از مدل مشکی که کمی قیمت بالاتری دارد: 306 دلار. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

16982