۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

رونمایی از Zenfone 3 Deluxe ایسوس در تایوان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید اثوریتی، این گوشی هم‌اکنون در زادگاه ایسوس یعنی کشور تایوان با قیمتی نزدیک به 800 دلار در دسترس علاقه‌مندان این برند قرار گرفته است.

اسمارت‌فون ایسوس ZenFone 3 Deluxe در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای عرضه می‌شود؛ اما مدل نقره‌ای روز ۱۲ سپتامبر یعنی ۲۲ شهریور و مدل طلایی ۱۱ روز بعد یعنی 26 سپتامبر برابر با ۲ مهر وارد بازار می‌شود.

اما جالب‌ترین نکته درباره این گوشی؛ چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 821 است؛ این اولین اسمارت‌فون در دنیاست که به چیپ‌ست شرکت کوالکام مجهز است. این اتفاق حدود ۲ ماه پیش رخ داد و در آن زمان هیچ خبری مبنی بر این‌که شرکت دیگری در حال تولید و عرضه اسمارت‌فون با استفاده از این چیپ‌ست است؛ منتشر نشد.

اسمی که برای این گوشی انتخاب شده نشان‌دهنده آن است که گجت جدید ایسوس واقعا یک گوشی لوکس و پیشرفته است. صفحه‌نمایش 5.7 اینچ Super AMOLED با رزولوشن 1080p؛ ۶ گیگابایت رم LPDDR4 از مشخصه‌های فنی ایسوس ZenFone 3 Deluxe است.

 

در کنار این دو؛ یک فضای ذخیره سریع UFS 2.0 با ظرفیت 256GB؛ دوربین پشت 23 مگاپیکسل سونی IMX318 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسل نیز دیده می‌شود. دوربین عقب این گوشی دارای OIS؛ سیستم فوکوس خودکار لیزر و سنسور رنگ RGB است.

پشتیبانی از سیستم شارژ سریع کوالکام یعنی Fast Charging 3.0 از دیگر مشخصات این گوشی است. در کنار این‌ها یک باتری 3000mAh نیز دیده می‌شود. سیستم‌عامل نصب شده روی گجت جدید، اندروید 6.0.1 به همراه ایسوس Zen UI 3.0 است. هم‌چنین قابلیت دو سیم کارت و حسگر اثر انگشت نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

چیپ‌ست 821 نسبت به مدل قبلی یعنی چیپ‌ست 820؛ ده درصد قدرتمندتر است و به دو هسته مجهز است؛ یکی از آن‌ها 2.34GHz و دیگری 2.19GHz است در حالی‌که این دو رقم برای اسنپ‌دراگون 820؛ به‌ترتیب 2.15GHz و 1.59GHz بود.

کلاک پردازنده گرافیکی نیز بیشتر شده است. در مدل قبلی این کلاک برابر با 624MHz بود اما در چیپ جدید 653MHz است.

با توجه به مشخصاتی که دیده می‌شود؛ می‌توان این‌گونه تصور کرد که ZenFone 3 Deluxe تا به امروز قو‌ی‌ترین اسمارت‌فون اندرویدی موجود در بازار است و احتمالا تا چند ماه دیگر وضع بر همین منوال خواهد بود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

88877