۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

انتشار #اخبار جدید در خصوص #سامسونگ #گلکسیS8

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، مطمئنا در طی ماه‌های آینده شایعات زیادی در خصوص پرچم‌دار بعدی سامسونگ به گوش خواهد رسید. گفته می‌شود که این اسمارت‌فون حدودا ماه فوریه 2017 معرفی شود یعنی شاید درست قبل از رویداد MWC 2017.

بعد از مشاهده گوشی‌های فوق‌العاده گلکسی S7 و S7 edge انتظارات بسیار بالا رفته و همه منتظر دیدن پرچم‌دار بعدی هستند.

 

در زمینه طراحی گوشی بعدی هنوز اطلاعات خیلی دقیقی در دست نیست؛ اما این احتمال وجود دارد که سامسونگ هم‌چنان به همان طراحی فلز-شیشه بسنده کند؛ یعنی همان طرحی که از سال 2014 به بعد استفاده می‌کند. گمان می‌رود هم‌چنان شاید یک بدنه ضد آب و ضد گرد و غبار باشیم و دو سیم کارت و استفاده از اسلات microSD از بیشترین احتمالات است.

اما چه اتفاقی برای جک 3.5 میلی‌متری می‌افتد؟ حالا که خیلی از سازندگان تصمیم گرفته‌اند تا بعد از نزدیک به ۵۰ سال این جک را حذف کنند؛ سامسونگ هم به احتمال بسیار قوی دنباله‌روی برندهای معروف دیگر خواهد بود و این جک را از گوشی بعدی خود حذف می‌کند.

از خبرهای دیگری که درباره S8 شنیده می‌شود آن است که پرچم‌دار بعدی سامسونگ در دو اندازه عرضه می‌شود: 5.1 و 5.5 اینچ. به‌احتمال زیاد خبری از صفحه‌نمایش‌های فلت در این محصول نخواهد بود و صفحه‌های لبه‌دار راه خود را به مدل‌های بعدی بازی می‌کنند. هم‌چنین استفاده از صفحه 4K UHD با رزولوشن 2160x3840 یکی دیگر از احتمالات است هرچند که این قضیه درباره خیلی از اسمارت‌فون‌هایی که منتظر رونمایی بودیم شنیده شد؛ انتظاری که در پایان با ناامیدی همراه بود.

 

از نظر سخت‌افزاری اسنپ‌دراگون 830 یا در بدترین حالت 821 در این گوشی دیده خواهد شد. از نظر مقدار رم هم سامسونگ ممکن است به ۶ گیگابایت رم رو بیاورد. فضای ذخیره داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود و امیدواریم که سامسونگ برنامه‌ای برای حذف اسلات microSD نداشته باشد.

یکی از هیجان‌انگیزترین قسمت‌های گلکسی S8 می‌تواند دوربین آن باشد. گفته می‌شود دوربین دوگانه در پشت گوشی با تمرکز بر زوم اپتیکال از جمله مواردی است که مشاهده خواهیم کرد. احتمالا یکی از لنزها 12 مگاپیکسل است و دیگری 13 مگاپیکسل. دوربین سلفی این گوشی هم ۸ مگاپیکسل است.

سامسونگ اعلام کرده که استفاده از اسکنر آیریس که در نوت 7 به‌کار گرفته شد در گوشی‌های رده بالا و رده میانی آینده این شرکت استفاده می‌شود. پس به احتمال زیاد باید منتظر این اسکنر در گلکسی S8 باشیم.

 

اما تاریخ ورود این گوشی چه زمانی است؟ به‌احتمال زیاد گلکسی S8 درست یک روز پیش از شروع نمایشگاه MWC2017 معرفی می‌شود. این رویداد در تاریخ 27 فوریه 2017 آغاز می‌شود و از یک ماه بعد از آن می‌توانیم شاهد عرضه این گوشی در بازار باشیم.

ولی این گوشی چقدر قیمت دارد؟ از این لحاظ تقریبا هم‌قیمت گلکسی S7 خواهد بود: مدل کوچک‌تر بین 649 تا 699 دلار و مدل بزرگ‌تر بین 749 تا 799 دلار.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80859