۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

کالبدشکافی گوشی #آیفون۷_پلاس یک روز بعد از آغاز فروش

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ایندیان اکسپرس، از روز گذشته فروش گوشی‌های جدید آیفون 7 و 7 Plus آغاز شد؛ اما اگر علاقه دارید تا جزئیات بیشتری از این مدل‌ها بدانید شاید دوست داشته باشید نگاه دقیق‌تری به داخل این اسمارت‌فون بیاندازید.

متخصصان Fixit با انتخاب آیفون 7 Plus و جدا کردن تمام قطعات درونی آن سعی کردند تا به حس کنجکاوی علاقه‌مندان اپل پاسخ دهند: سایز باتری این گجت چقدر است؟ چقدر رم دارد؟ خیلی از موارد هست که اپل چیزی درباره آن‌‌ها نمی‌گوید اما هم‌چنان برای خیلی از کاربران دانستن آن‌ها مهم و ضروری است.

بهتر است کمی بیشتر درباره آن‌ها بدانیم: باتری که در مدل بزرگ‌تر آیفون جدید دیده می‌شود 3.82 ولت و 11.1 وات ساعت است. اگر بخواهیم از کلمات عمومی‌تر استفاده کنیم یعنی این‌که باتری این گجت 2900 میلی آمپر ساعت است که کمی بیشتر از باتری 2750 میلی آمپر ساعتی است که در گوشی آیفون 6s Plus‌ دیده شد.

اما باتری مدل آیفون 6 Plus با 2915 میلی آمپر ساعت هم‌چنان از باتری آیفون جدید بزرگ‌تر است. آیفون 6 Plus هم جک هدفون داشت و هم این‌که از Taptic Engine استفاده نمی‌کرد.

دومین موردی که از این کالبدشکافی به‌دست می‌آید رم این گوشی است: همان‌طور که می‌دانید مدل بزرگ‌تر آیفون ۳ گیگابایت رم LPDDR4 دارد. برخی بر این عقیده‌اند که این رم بیشتر توسط دوربین استفاده می‌شود. چون این گوشی دو دوربین دارد و باید عکس‌هایی را که از هر دو لنز به‌دست می‌آید با یکدیگر تلفیق کند و این امر مقدار رم بیشتری نیاز دارد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

90825