۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

فروش دوباره #گلکسی نوت 7 از ده روز دیگر

به گزارش شبکه خبری ICTRRESS به نقل از فون آرنا، کاملا مشخص است که سامسونگ برای جایگزینی گوشیهای گلکسی نوت 7 مورددار دچار مشکل شده و برخلاف تعهدی که برای تعویض سریع آنها داده بود؛ این امر به‌کندی در حال انجام است.

در کشور آمریکا؛ خریداران می‌توانند زمانی‌که گوشی را به شرکت پس می‌دهند یا آن‌را با یک نوت 7 جدید عوض کنند؛ یا با یک گوشی سامسونگ دیگر یا این‌که پول خود را پس بگیرند. این گوشی تا زمان انتشار اخبار انفجار باتری‌های آن در ۹ کشور دیگر نیز عرضه شد و همین منوال البته با گزینه‌‌های کمتر پیش روی صاحبان این گوشی در سایر کشورها قرار داده شده است.

بعد از خبری که دیروز توسط سامسونگ منتشر شد؛ روز ۲۱ سپتامبر به‌عنوان روزی که قرار است مدل‌های جایگزین وارد آمریکا شود اعلام شد. هم‌چنین سامسونگ ادعا می‌کند تا به‌حال 130 هزار دستگاه گلکسی نوت 7 را تعویض کرده است. اما فراموش نکنید که آن‌‌ها پیش از این دستور فراخوانی ۱ میلیون گوشی را صادر کردند.

کسانی که پیش از این موفق به پیش‌سفارش این گوشی نشده بودند؛ بدانند که سامسونگ فروش این گجت را یک هفته بعد از تاریخ نهایی بازگردندان گوشی‌های مورددار آغاز می‌کند.

در این خبر آمده که فروش گلکسی نوت 7 مجددا از تاریخ 28 سپتامبر در کره‌جنوبی آغاز می‌شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

66122