۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

انتشار اخباری مبنی بر صدای بلند #آیفون7 و #آیفون۷پلاس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اپل نیوز، در حالی‌که خیلی از طرفداران اپل حاضرند تا ساعت‌‌ها در صف منتظر بمانند تا جزء اولین نفراتی باشند که گوشی‌های جدید آیفون را تهیه می‌کنند اما در این بین هستند کسانی که منتظر می‌مانند تا پرچمداران اپل تست‌های خود را در دنیای واقعی پشت سر بگذارند و اشکالات آن‌ها مشخص شود.

درست مانند همین مسئله در مورد پرچمدار جدید سامسونگ صدق می‌کند؛ چه بسیار علاقه‌مندانی که از همان ابتدای شروع ثبت پیش‌سفارش، نام‌نویسی کردند تا خیلی زود دست‌شان به این گجت جدید برسد. اما ببینید چه بر سر گلکسی نوت  7آمد. گوشی که قرار بود درآمد سامسونگ را به‌یک‌باره بالا ببرد باعث آبروریزی و ضررهای مالی هنگفت برای این شرکت شد.

هرچند که در مورد اپل قضیه فرق می‌کند و خوشبختانه تاکنون گزارشی مبنی بر منفجر شدن باتری آن منتشر نشده است. اما برخی از خریداران گوشی آیفون 7 می‌گویند که این محصول اپل وقتی زیر بار قرار می‌گیرد صدای خیلی بلندی از خود تولید می‌کند.

این صدا که برخی از آن به‌عنوان خش‌خش یاد می‌کنند؛ مشابه همان چیزی است که در کیس‌های کامپیوتر و فن آن‌ها شنیده می‌شود. در این نوع سیستم‌ها وقتی که سیستم تحت فشار زیادی قرار می‌گیرد به‌دلیل حرارت بالایی که پردازنده تولید می‌کند؛ دور فن بالا رفته و صدای بلندی از خود تولید می‌کند.

مشخص نیست که این مسئله نوعی عیب گوشی به حساب می‌آید یا این‌که مربوط به سیلیکون جدید A10 Fusion است که توسط اپل به‌کار رفته است.

شاید هم چیپ‌هایی که در مودم LTE اینتل استفاده شده‌اند باعث به‌وجود آمدن این صدا می‌شوند.

شاید این صدا برای خیلی‌ها آشنا باشد چون همه ما با صدای فن لپ‌تاپ و PCهای معمول آشنا هستیم و می‌دانیم که چه صدایی از خود تولید می‌کنند. هنوز هیچ مقامی از اپل در این خصوص اظهارنظری نکرده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

20048