۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

بیست و سه روز انتظار برای خرید #آیفون٧پلاس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از هات اپل نیوز، همه چیز تا سال آینده و جشن دهمین سالگرد تولد آیفون، به‌پایان رسید. سالگردی که می‌تواند با اخبار و حواشی بسیار زیادی همراه باشد و از همین حالا شایعات پیرامون آن آغاز شده است.

اما بهتر است فعلا به آینده نرویم و در همین زمان خودمان سیر کنیم. همان‌طور که می‌دانید فروش گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 Plus از روز جمعه آغاز شد و علاقه‌مندان بسیاری بی‌صبرانه منتظر باز شدن فروشگاه‌‌های اپل بودند. این قضیه شاید بیشتر از هر جایی در خیابان پنجم نیویورک در مقابل اپل‌استور دیده می‌شد؛ افرادی که آماده تهیه آیفون‌های جدید بودند.

اما در این بین شنیدن داستان «جیمی گونزالس» جالب و شگفت‌آور است. وی ۲۳ روز در بیرون این فروشگاه منتظر بود تا زمان فروش شروع شود. وقتی درهای فروشگاه باز شدند «گونزالس» اولین نفری بود که گوشی آیفون را تهیه می‌کرد. وی از همان روزهای نخستین آیفون 7 Plus را پیش‌سفارش کرده بود و سرانجام به آن‌چه می‌خواست دست پیدا کرد.

یکی دیگر از این علاقه‌مندان دو آتشه؛ خانم «آندراس فرانسیس» بود که حدود یک هفته و نیم بیرون فروشگاه اپل منتظر بود. وی تلاش کرده بود تا گوشی جت‌بلک آیفون 7 Plus را تهیه کند اما در این زمینه موفق نبود و در آخر یک گوشی آیفون 7 Plus مشکی و یک آیفون 7 با همین رنگ تهیه کرد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که صف‌هایی که برای خرید گوشی‌های جدید آیفون در سراسر دنیا شکل گرفته بود خیلی کوتاه‌تر از موارد پیشین بود اما تحلیل‌گران معتقدند فروش مدل‌های 2016 بیشتر از حد انتظار خواهد بود.

اپراتورهای T-Mobile و AT&T گزارش کرده‌اند که پیش‌سفارش سالیانه آن‌ها افزایش داشته و این نشان‌دهنده استقبال خوب از آیفون‌های جدید است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

63446