۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

استفاده از پنل LCD به جای OLED خمیده در #ال_جی G6

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از تک تایمز، قرار بود که ال جی سال آینده در گوشی مدل G6 از صفحه های خمیده OLED استفاده کند. اما منابع خبری می گویند که ال جی همچنان از پنل های LCD استفاده می کند، درست مانند همان چیزی که در خیلی از گوشی های بازار دیده می شود.

ظاهرا یکی از دلایل مهم این تصمیم ناتوانی بخش LG Display در تأمین صفحه نمایش های مورد نیاز ال جی به منظور استفاده در گوشی های بعدی است.

برای رسیدن به این هدف، ال جی باید تجهیزات و دستگاه های جدیدی را در کارخانه تولید صفحه نمایش ال جی در Gumi نصب کند تا بتواند این مشکل را حل کند. آنطور که ال جی گفته این کار در نیمه دوم سال 2017 انجام می شود، اما گوشی G6 اوایل سال 2017 معرفی و وارد بازار می شود و این یعنی آنکه زمان کافی برای استفاده از این نوع صفحه نمایش در گوشی های بعدی ال جی وجود ندارد.

همچنین گفته می شود که بدنه فلزی G6 به احتمال زیاد از یک قسمت شیشه ای برخوردار است. علاوه بر آن، ظاهرا ال جی از فناوری مغناطیسی برای شارژ وایرلس استفاده می کند که برخلاف انتظار تا زمان معرفی G6 آماده استفاده در بازار نمی شود.

این فناوری از قابلیت شارژ وایرلس همزمان چند اسمارت فون که در فاصله دو تا سه سانتی متری از شارژر قرار دارند، برخوردار است.

البته در این بین، برخی از شرکت ها موفق شده اند تا فاصله 7 سانتی متری نیز از این فناوری برای شارژ دستگاه استفاده کنند. شاید این فناوری در گوشی مدل ال جی G7 بکار گرفته شود.

یکی از مسائلی که انتظار می رود ال جی جوابی برای آن داشته باشد تولید گوشی ماژولار G5 بعد از معرفی G6 است. این احتمال وجود دارد که ال جی از خیر G5 بگذرد و تولید آن را متوقف کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

84489