۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

انتشار عکسهای جدید از اسمارت فون بدون دکمه HTC Ocean

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، اوایل هفته گذشته یکی از طراحان HTC درباره ایده اسمارت فون بدون دکمه Ocean صحبت کرد.

این ایده مفهومی خیلی سریع از پورتفولیو آنلاین این طراح حذف شد اما همه می دانیم که چیزی از چشم های اینترنت پنهان نمی ماند.

 

 

بعد از این خبر، یکی از کارشاسان اسمارت فون که معمولا اخبار محصولات جدید را خیلی زودتر منتشر می کند گفت که اچ تی سی ممکن است سه مدل به این شکل معرفی کند: Ocean Master، Ocean Note و Ocean Smart.

ظاهرا این اخبار صحت دارد چون چندین عکس با کیفیت بالا از محصولات جدید اچ تی سی منتشر شده که ما را بیشتر با گجتهای آماده ورود به بازار این شرکت آشنا می کند.

ایده یک دستگاه بدون دکمه خیلی هیجان انگیز بنظر می رسد. دنیای اسمارت فون تماما حول اینترفیس تاچ می چرخد و حدود یک دهه است که ما با این اینترفیس سروکار داریم. خیلی از اسمارت فونهای بازار همچنان از یک دکمه برای روشن کردن دستگاه، دکمه کم و زیاد کردن صدا و احتمالا دکمه هوم برخوردار هستند.

 

 

سری محصولات HTC Ocean از یک فریم حساس به تاچ استفاده می کنند که می تواند عملکردهای زیادی داشته باشد. کاربر می تواند صفحه را به یک سمت کشانده و روی قسمت های مشخصی از لبه دستگاه ضربه بزند تا فانکشنی که موردنظرش است، اجرا شود.

این مفهوم از نظر اندازه به بزرگی دستگاه های دیگر این شرکت هستند. جک 3.5 میلی متری، پورت USB Type-C و دو دوربین عقب از مشخصاتی است که از این عکس ها می توان بدست آورد.

پس حالا می دانیم که اچ تی سی Ocean یک ایده واقعی است، باید دید این شرکت اسمارت فونی با این مفهوم را وارد بازار می کند یا اینکه این تئوری در حد ایده باقی می ماند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

31532