۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

افزایش تنفر عمومی از برند #سامسونگ در پی انفجارهای #گلکسی_نوت7

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، در حالی که به روزهای پایانی سال 2016 و تعطیلات سال نوی میلادی نزدیک می‌شویم سامسونگ اصلا دوست ندارد که کسی تمایلی به خرید گجت‌های تازه با این برند را نداشته باشد.

با این‌که در حال حاضر سامسونگ بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند در جهان به‌شمار می‌رود اما آخرین فبلت تولیدی آن‌ها این شرکت را به خاک سیاه نشانده است.

در طول این مدت؛ آن‌‌ها راه‌های بسیاری را برای راضی نگه داشتن مشتریان خود امتحان کردند. از فراخوانی این فبلت‌ها و تعویض آن‌ها با یک مدل دیگر گرفته تا عرضه نسخه اصلاح شده. اما متأسفانه هیچ‌کدام از این روش‌ها مثمرثمر واقع نشد و با اتفاقاتی که برای نسخه‌های به اصطلاح اصلاح شده رخ داد اوضاع بدتر از قبل شد.

سامسونگ که خود را برای یک رقابت تمام عیار با اپل و گوشی‌های آیفون 7 این شرکت آماده کرده بود حالا علاوه بر این رقیب سنتی؛ یک رقیب تازه یعنی گوگل را هم در کنار خود می‌بیند که با معرفی گوشی‌های سری پیکسل سعی دارد تا سهم قابل قبولی از بازار را از آن خود کند و در این شرایط اعلام توقف تولید گلکسی نوت 7 پایانی تلخ برای این شرکت کره‌ای در سال 2016 خواهد بود.

 

 

 

 

به‌تازگی نظرسنجی جدیدی از کاربران و خریداران گوشی‌های هوشمند انجام شد. در این نظرسنجی که تعداد 1020 نفر از آمریکایی‌هایی که صاحب یکی از محصولات برند سامسونگ بودند شرکت کردند.

از بین این تعداد تقریبا ۴۰ درصد اعلام کردند که دیگر حاضر نیستند دستگاهی بخرند که برند آن سامسونگ باشد.

پیش از این‌که نسخه‌های جدید این فبلت وارد بازار شود این درصد حدود 34 بود اما حالا این اتفاقات باعث شده تا تعداد بیشتری از مصرف‌کنندگان نسبت به محصولات سامسونگ بدبین شوند.

از این ۴۰ درصد حدود 70 درصد اعلام کردند که گوشی بعدی آن‌ها اندرویدی اما به‌غیر از سامسونگ است و ۳۰ درصد نیز ابراز تمایل کردند تا از دستگاه‌های اپل استفاده کنند.

باید دید سامسونگ چه راه‌کاری برای رفع این مشکل در پیش می‌گیرد. آیا آن‌ها می‌توانند از منجلابی که در آن گرفتار شده خلاصی پیدا کنند؟ آیا گوشی بعدی که به احتمال زیاد گلکسی S8 خواهد بود می‌تواند این اعتماد از دست رفته را دوباره به بازگرداند؟

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80086