۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

#سامسونگ اوایل سال 2017 تبلت تب S3 را رونمایی می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از تک تایمز، پیش از این تصور می‌شد که جانشین دستگاه گلکسی Tab S2 در اوایل ماه گذشته میلادی عرضه شود اما گذشت زمان نشان داد که قرار نیست چنین اتفاقی بیافتد.

حالا طبق گزارش‌های تازه؛ قرار است که گلکسی تب S3 در اوایل سال 2017 میلادی وارد بازار شود هرچند که هنوز زمان آن به‌طور دقیق مشخص نشده است. ولی اعلام شده که این محصول حتما در سه ماهه سال آینده میلادی عرضه می‌شود.

 

 

باتوجه به این‌که تقریبا سه‌ماه به پایان سال جاری باقی مانده این احتمال می‌رود که شاهد رونمایی و معرفی آن‌ها در نمایشگاه MWC 2017 و بعد از آن مراسم خود سامسونگ یعنی Unpacked باشیم.

طبق خبرهایی که در این چند وقت اخیر منتشر شده؛ گلکسی تب S3 در دو مدل WiFi و LTE عرضه می‌شود. شماره مدل‌هایی که برای آن‌ها عنوان شده SM-T820 و SM-T825 هستند.

البته سامسونگ هنوز هیچ خبر رسمی برای زمان عرضه این تبلت اعلام نکرده و همگان منتظرند ببینند که بالاخره Tab S3 چه زمانی رونمایی می‌شود.

این دستگاه تا به‌حال توانسته از FCC تأییدیه لازم را بگیرد و علاوه بر آن؛ طراحی آن نیز مشخص شده است.

طبق شایعات منتشر شده؛ این دستگاه از صفحه‌نمایش QHD با اندازه 9.7 اینچ برخوردار است. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه می‌توان به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 652 با 3 گیگابایت رم، دوربین اصلی 8 مگایپکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. سیستم‌عامل پیش‌فرض این تبلت اندروید مارشملو 6.0.1 است.

قیمت این دستگاه نیز فعلا مشخص نیست اما گفته می‌شود که احتمالا قیمت آن با گلکسی Tab S2 تفاوتی نخواهد داشت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81211