۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

هفته #فناوری #امارات #GITEXtechWeek: #هولولنزهای #مایکروسافت ستاره #نمایشگاه #جیتکس2016دوبی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، جیمی گالویز؛ رئیس منطقه‌‌ای مایکروسافت در خاورمیانه با ابراز مطلب فوق گفت: ما می‌خواهیم با کمک گرفتن از ابزار انسانی بیشتر و با استفاده از امکانات اینتراکتیو؛ محاسبات را شخصی‌تر کنیم.

هم‌چنین قصد داریم یک ابر هوشمند بسازیم که از هوشمندی اینترنت اشیاء یا همان IoT و ابزار تحلیل برای تبدیل و تغییر به سوی دنیای دیجیتال حرکت می‌کند.

در همین رابطه در طی برگزاری هفته فناوری امارات؛ مایکروسافت میزبان ۶ شریک و همکار خود در حوزه IoT است. از همین رو؛ به‌دست آوردن دیدگاه و چشم‌انداز در رسیدن به حداکثر توانایی این ترند امری حیاتی است.

 

 

رمز و راز IoT در دستگاه‌ها و سنسورهای آن نیست؛ بلکه نحوه استفاده از اطلاعات برای پیش‌بینی وقوع مواردی است که می‌تواند باعث کاهش هزینه نهایی شود.

علاوه بر آن؛ مایکروسافت تمرکز زیادی روی هولولنزهایی دارد که در خود یک کامپیوتر هولوگرافی دارند. از دیگر اتفاقاتی که در این نمایشگاه رخ داده امضای قرارداد بین این شرکت با وزارت آب و برق دوبی است تا تمام امکانات و توانایی‌های مایکروسافت در محیطی سه‌بعدی به نمایش دربیاید.

گالویز در پایان می‌گوید: جیتکس یک پلتفرم فوق‌العاده در متحد کردن ذهن‌های بسیار خلاق در زمینه فناوری است. این یک فرصت بی‌نظیر است؛ چون بسیاری از کسانی که متعهد شده‌اند تا دوبی را به یکی از شهرهای پیشروی دنیا تبدیل کنند در یک مکان گردهم آمده‌اند.

 

 

به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، #جیتکس2016 دبی روزهای یکشنبه 25 تا پنجشنبه 29 مهر 1395 هجری شمسی برابر با 16 تا 20 اکتبر 2016 میلادی مصادف با 14 تا 18 محرم الحرام 1438 هجری قمری در مرکز تجارت جهانی دبی در کشور امارات برگزار میشود.

برای دریافت آخرین اخبار نمایشگاه جیتکس2016 دوبی با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

24130