۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

گلکسی نوت 7 همه برنامه‌های گلکسی S8 را به‌هم ریخت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از آی بی تایمز، سامسونگ هنوز از پیامدهای ناشی از توقف تولید نوت 7 و مشکلات عدیده‌ای که این فبلت برای آن به‌وجود آورد رهایی پیدا نکرده است و از همه بدتر این‌که هنوز آن‌‌‌ها علت اصلی بروز این مشکل را به‌درستی نمی‌دانند.

به‌گفته وال استریت ژورنال؛ اقدام سامسونگ مبنی بر فراخوانی اولیه گلکسی نوت 7 عجولانه بود و بهتر بود آن‌ها تلاش می‌کردند علت اصلی این مشکل را پیدا کنند. مدیران این شرکت تنها به فراخوانی فکر می‌کردند و گمان می‌کردند با این کار می‌توانند جلوی این سیل خروشان را بگیرند.

 فراخوانی اولین راه نجات برای رهایی از این لکه ننگین بود اما همه چیز آن‌طور که سامسونگی‌ها انتظار داشتند پیش نرفت و حتی بعد از فراخوانی و تعویض با مدل‌های تولید شده بعدی باز هم مشکل حل نشد و اوضاع بدتر از قبل شد.

هنوز کسی به‌درستی نمی‌داند علت اصلی آتش گرفتن باتری‌های گلکسی نوت 7 چیست و سامسونگ از پیدا کردن جواب قطعی برای این مشکل عاجز مانده است.

حالا گفته می‌شود به دلیل همین مشکلات؛ سامسونگ کار بر روی پرچم‌دار بعدی یعنی گلکسی S8 را به تعویق انداخته تا بتواند پرونده نوت 7 را به‌طور کامل ببندد.

هرچه که هست باید ببینیم این شرکت کره‌ای در نمایشگاه‌های CES 2017 و بعد از آن در کنگره جهانی موبایل که در ماه فوریه برگزار می‌شود چه محصولاتی را رونمایی خواهد کرد.


 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

41586