۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

مشخصات گلکسی A7 قبل از معرفی فاش شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، همان‌طور که در این چند هفته اخیر در خبرها دیدید و شنیدید؛ سامسونگ بعد از اتفاقات تلخی که برای مدل پر امید گلکسی نوت 7 افتاد متحمل ضررهای هنگفتی شد و نتوانست در سال 2016 موفق به کسب درآمد بالایی در این حوزه شود.

حالا با توجه به اخبار مختلف و شنیده‌هایی که از گوشه و کنار به بیرون درز می‌کند؛ این شرکت کره‌ای برای جبران ضررهای خود و میلیاردها دلاری که به آب ریخته شد؛ تصمیم دارد نگاه جدی‌تری به گوشی‌های رده میانی داشته باشد.

 

 

از همین رو؛ آن‌ها در حال کار بر روی مدل گلکسی A7 هستند که قرار است تا چند روز دیگر مدل 2017 آن رونمایی شود. سایت معروف بنچمارک GFXBench نیز چند هفته پیش عکس‌هایی را از تست این گوشی منتشر کرده بود.

حالا تست‌های جدید این گوشی در سایت AnTuTu هم لو رفته و تا حدودی مشخصات این گوشی برملا شده است.

از جمله مشخصات آن می‌توان به پردازنده هشت هسته ای اسنپ‌دراگون 615 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و صفحه‌نمایش 5.5 اینچ با رزولوشن 1080p اشاره کرد. پردازنده گرافیکی این گوشی مدیاتک Mali-T830 با باتری 3000 میلی آمپر ساعت است.

حافظه رم این گوشی 3GB و فضای ذخیزه داخلی آن نیز 64GB است. دوربین گلکسی A7؛ 16 مگاپیکسل و سیستم عامل آن اندروید 6.0.1 است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

83994