۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

اسمارت‌فون جدید موتورولا مجهز به باتری 5100 میلی‌آمپرساعت خواهد بود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، هنوز هیچ خبری در خصوص زمان عرضه این گوشی توسط لنوو منتشر نشده و هم‌چنان باید منتظر شنیدن شایعات بیشتر در این‌باره باشیم.

در طول هفته گذشته عکس‌های جدیدی از این گوشی منتشر شد و با دیدن آن‌ها می‌توان حدس زد که Moto M به‌احتمال زیاد نخستین اسمارت‌فون این کمپانی خواهد بود که از سنسور اثر انگشت در قاب پشتی دوربین استفاده می‌کند. 

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد محصول جدید موتورولا در دسته گوشی‌های رده میانی بازار قرار می‌گیرد.

 

 

اما شاید یکی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی باتری آن باشد. با توجه به اطلاعاتی که به‌دست آمده گوشی جدید به یک باتری 5100 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد بود و به‌این ترتیب شاهد طول عمر یک ماهه این اسمارت‌فون در حالت استندبای خواهیم بود.

اگر اطلاعات منتشر شده درست باشد؛ این باتری 47 درصد بیشتر از پیکسل XL و 75 درصد بیشتر از آیفون 7 Plus خواهد بود.

هم‌چنین لنوو برای شارژ سریع این باتری از شارژر فوق سریع 4.5A استفاده کرده تا کاربران به‌سرعت گوشی خود را در حالت قابل استفاده ببینند.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو است. پردازنده آن اسنپ‌دراگون هشت هسته‌ای 2 گیگاهرتز، 4GB رم به همراه 32GB یا 64GB فضای ذخیره داخلی است. هم‌چنین برای این گوشی یک اسلات microSD با قابلیت پشتیبانی از کارت‌های 128GB تعبیه شده است.

به احتمال زیاد گوشی جدید لنوو با برند موتورولا تا پیش از پایان سال جاری میلادی و هم‌زمان با تعطیلات سال نوی مسیحی در ماه دسامبر روانه بازار می‌شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

79276