۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

سامسونگ Gear S3 سفر خود را از انگلستان شروع می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، شاید از شنیدن نام سامسونگ و رسوایی‌هایی  که بابت گوشی نوت 7 پیش آمد آزرده‌خاطر شوید اما سامسونگ نامی فراتر از ساخت اسمارت‌فون است و به این راحتی‌ها از میدان به‌در نمی‌رود.

طبق نظرسنجی که چندی پیش انجام شد؛ هنوز هم 70 درصد مصرف‌کنندگان محصولات سامسونگ اعلام کردند که به این برند وفادار خواهند ماند.

یکی از محصولات پر سروصدای این شرکت ساعت‌های هوشمند است و همان‌طور که در جریان هستید چندی پیش مدل جدید این گجت از خانواده Gear رونمایی و معرفی شد.

این ساعت با نام Gear S3 از چندی پیش برای تهیه در سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته و علاقه‌مندان می‌توانند در این سایت ثبت سفارش کنند.

 

 

سیستم‌عامل ساعت هوشمند Gear S3 مخصوص به خود سامسونگ است و Tizen نام دارد. این محصول که در ماه اکتبر معرفی شد قرار است جانشین خلف خود یعنی Gear S2 شود. این گجت دارای قابلیت اتصال به شبکه 4G LTE ؛ برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی؛ مقاومت در برابر نفوذ آب تا حداکثر 30 دقیقه در زیر آب و هم‌چنین Samsung Pay است. این فناوری با استفاده از فناوری‌های دیگر یعنی NFC و MST در دسترس کاربران خواهد بود.

علاوه بر این‌ها؛ اسمارت‌واچ جدید سامسونگ از یک صفحه نمایش چرخان استفاده می‌کند که می‌تواند رابط کاربری را بسیار سهل و آسان کند.

این ساعت در دو مدل Classic و Frontier عرضه‌ می‌شود. مدل کلاسیک آن هیچ تفاوتی با مدل‌های کلاسیک طراحی ساعت‌های لوکس و مشهور بازار ندارد.

اما مدل Frontier ظاهر سخت‌تر و خشن‌تری دارد. هر دو مدل در سایت سامسونگ با قیمت 425 دلار به فروش می‌رسند.

هم‌چنین سامسونگ اعلام کرده که انگلستان اولین کشوری است که این ساعت به‌طور رسمی در آن به‌فروش می‌رسد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

11592