۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

گوشی وان‌پلاس وان از اندروید نوقا محروم می‌ماند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، اسمارت‌فون OnePlue One بیشتر از دو سال پیش معرفی و وارد بازار شد و از آن زمان تا به‌حال سه بار به‌روزرسانی شده است. اما شنیده می‌شود که این گوشی هیچ وقت نسخه 7.0 سیستم‌عامل اندروید را دریافت نخواهد کرد.

شاید خیلی از کاربران انتظار آن را داشتند که بالاخره شاهد ارائه اندروید نوقا برای این گوشی باشند اما به‌دلیل پایین بودن مشخصات سخت‌افزاری این گوشی چنین اتفاقی نخواهد افتاد.

همان‌طور که می‌دانید پردازنده این گوشی اسنپ‌دراگون 801 است که از مدل‌های چند نسل پیش این شرکت است و پیش از این در پرچم‌داران برندهایی مانند اچ‌تی‌سی One M8 و ال‌جی G3 به‌کار رفته است.

ولی طی این چند روز تصاویری از تست این گوشی در سایت‌های مشهور GFXBench  و  Geekbenchدیده شده که نشان از استفاده از سیستم‌عامل اندروید نسخه 7.0 روی این گوشی است. همین مسئله باعث شده تا همهمه زیادی بین طرفداران و دارندگان این گوشی به‌وجود بیاید و منتظر ورود این نسخه از اندروید باشند.

اما مشخص شده که این سیستم‌عامل به‌صورت آزمایشی روی این گوشی تست شده و قرار نیست که به‌طور رسمی در اختیار کاربران این اسمارت‌فون قرار بگیرد.

هم‌چنین دارندگان این گوشی باید بدانند که قرار نیست نسخه به‌روزرسانی جدیدی از مارشملو برای این دستگاه منتشر شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

62121