۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

گوشی جدید میزو M5 برای بازار رده میانی معرفی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از گجت مش، شرکت Meizo در سال 2016 بسیار پرکار بود و چندین اسمارت‌فون را روانه بازار کرد. اما این شرکت قرار است تا پیش از پایان سال 2016 پرچم‌دار جدیدش را معرفی کند.

این پرچم‌دار جدید Meizo Pro 6s است. اما تا پیش از این معرفی؛ شرکت میزو یک گوشی تازه رده میانی را به بازار معرفی کرد. این گوشی رده میانی M5 نام دارد و جنس آن از پلی‌کربنات است. قرار است این گوشی در مدل‌های 3؛  4و 6 گیگابایت تولید و روانه بازار شوند.

البته با این‌که این گوشی یک محصول رده میانی به حساب می‌آید و قرار است قیمت مناسب و مقرون به‌صرفه‌ای داشته باشد دیدن 6GB رم به‌عنوان حافظه این گوشی کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

 

 

این اسمارت‌فون از یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 720p‌برخوردار است و در کنار رمی که در بالا به آن اشاره شد دارای فضای حافظه داخلی 16 یا 32 گیگابایت است.

در زیر بدنه پلی‌کربنات آن یک پردازنده MT6750 هشت هسته‌ای 64 بیتی با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز قرار داده شده و یک یک باتری 3070 میلی آمپر ساعتی آن را همراهی می‌کند.

دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسل با f/2.2 است و می‌تواند عکس‌ها را در حدود 0.2 ثانیه ثبت و ضبط کند.

این گوشی از یک دکمه هوم فیزیکی برخوردار است که به‌عنوان دکمه خازنی بازگشت و اسکنر اثر انگشت نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این گوشی در رنگ‌های آبی، طلایی، مشکی مات، سبز و سفید عرضه خواهد شد. سیستم‌عامل به‌کار رفته در نسخه‌های ارایه شده در چین YunOS 5.1 است. نسخه‌های سایر بازارها از اندروید و FLyme OS  برخوردار خواهند بود.

قیمت مدل 2GB 103 دلار و نسخه 3GB؛ 132 دلار است.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

72537