۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

انتشار عکس‌های جدید از گوشی موتورولا Moto M

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، این روزها اخبار زیادی درباره محصول بعدی موتورولا و مدل موتو M شنیده می‌شود و هر از چندگاهی تصاویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز می‌کند.

این گوشی به‌تازگی تأییدیه تنا را دریافت کرده و طبق ویدیوی جدیدی که برای تبلیغ آن منتشر شده تاریخ 8 نوامبر یعنی 18 آبان روزی است که این گوشی به‌طور رسمی معرفی می‌شود.

طبق اخبار منتشر شده؛ موتو M به اتصالات 16 پینی که در Moto Z؛ Moto Z Force و Moto Z Play به‌کار رفته بود مجهز نخواهد بود و این یعنی این‌که گجت جدید موتورولا با موتو Mods کار نمی‌کند.

این گوشی به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول‌اچ‌دی با رزولوشن 1920x1080، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی مجهز است.

پردازنده این اسمارت‌فونHelio P10  با هشت هسته خواهد بود و در کنار آن یک پردازنده گرافیکی Mali T860 دیده می‌شود.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت قاب و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلوی قاب تعبیه شده است.

سیستم‌عاملی که به‌صورت پیش‌فرض روی این گوشی نصب است نسخه 6.0.1 اندروید مارشملو است و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز برق مورد نیاز این دستگاه را تامین می‌کند.

علاوه بر این؛ گوشی Moto M دارای قابلیت شارژ سریع و اسکنر اثر انگشت و جنس بدنه آن از فلز است. به احتمال زیاد این گوشی در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای و به قیمت 294 دلار به بازار عرضه می‌شود.

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

80024