۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

همه گوشی‌های شیائومی Mi Note 2 در ۵۰ ثانیه فروش رفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، محصول اول جانشین Mi Note است که مدتها مورد انتظار طرفداران این برند بود و محصول دوم؛ یک گوشی مفهومی است که توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند.

این دو گوشی از نظر طراحی و مشخصات امکانات فراوانی را در اختیار خریداران این محصولات قرار می‌دهند. گوشی Mi Note 2 دارای یک صفحه‌نمایش خمیده و پوشش شیشه‌ای در قاب عقب است در حالی‌که مدل Mi Mix صفحه‌نمایش بدون حاشیه دارد و نسبت صفحه به بدنه آن 91.3 درصد است.

اما یک خبر جالب در خصوص فروش این گوشی‌ها مخابره شده است. علاقمندان این برند از زمان معرفی این گوشی به مدت یک هفته فرصت داشتند در فروش ویژه شیائومی، Mi Note 2 را پیش خرید کنند. جالب این‌که تمام موجودی این سایت در عرض ۵۰ ثانیه به اتمام رسید. شاید مهم‌ترین دلیل آن؛ قیمت مناسب آن با وجود مشخصات بالایی است که به کاربر ارائه می‌دهد.

مدل اصلی Mi Note 2 دارای 4GB رم و 64GB فضای حافظه داخلی است و به قیمت 413 دلار در کشور چین به‌فروش می‌رسد. مدل دیگر که قیمت بالاتری دارد از 6GB رم و 128GB فضای حافظه داخلی بهره می‌برد و قیمت آن 487 دلار است. علاقه‌مندان می‌توانند این گوشی را با یکی از رنگ‌های مشکی یا نقره‌ای تهیه کنند.

شرکت شیائومی از یک مدل سوم هم رونمایی کرده که قرار است عرضه جهانی داشته باشد. این مدل 6GB رم و 128GB دارد.

صفحه نمایش Mi Note 2 فول‌اچ‌دی AMOLED به اندازه 5.7 اینچ است و یک پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی اسنپ‌دراگون 821 در زیر قاب آن قرار گرفته است. دوربین اصلی آن 22.5 مگاپیکسل است و در کنار آن یک باتری غیرقابل تعویض 4070 میلی آمپر ساعتی دیده می‌شود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

68466