۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

جدیدترین پایشگر سلامتی هواوی رونمایی شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، این وسیله به شکل یک ساعت طراحی شده و صفحه‌نمایش آن همیشه روشن و به‌شکل دایره است. علاوه بر آن؛ برای این ساعت یک تاچ‌اسکرین تک رنگ درنظر گرفته شده است.

محصول جدید هواوی به گام شمار، ردیاب الگوی خواب و نمایشگر مداوم ضربان قلب در طول تمرینات مجهز است. قیمتی که برای این گجت درنظر گرفته شده 129.99 دلار است.

افرادی که اخبار این‌گونه وسیله‌ها را دنبال می‌کنند می‌دانند که محصول تازه هواوی از نظر شکل ظاهری شباهت زیادی بهPebble Time Round  دارد و اگر کنار هم قرار بگیرند تشخیص آن‌ها از هم کار سختی است.

این محصول در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و سیاه، نارنجی و یا آبی عرضه خواهد شد و بندهای آن با بندهای پهن 18 میلیمتری تعویض می‌شود.

فیت راه رفتن، دویدن و یا خوابیدن شما را به صورت اتوماتیک حس می‌کند و تعداد گام‌ها، مسافت، میزان کالری مصرفی و مدت زمان خواب را ردیابی می‌کند. در این وسیله خبری از جی پی اس مستقل نیست اما قادر است به اپلیکیشن Wear هواوی در هر دو پلتفرم اندروید و iOS متصل شود.

یکی از ایراداتی که به بندهای سلامتی ضربان قلب وارد است دقت پایین آن‌هاست اما هواوی توانسته دقت فیت را به لطف قدرت بالای سیگنال افزایش دهد. کاربران می‌توانند ضربان قلب خود را به‌صورت دستی اندازه گیری کنند و یا این کار را به ردیابی اتوماتیک فیت واگذار کنند.
علاوه بر این‌ها؛ فیت از زنگ‌های هشدار تماس‌ها و پیام‌ها نیز پشتیبانی می‌کند. به‌گفته هواوی باتری فیت با مصرف عادی تا 6 روز دوام می‌آورد و در حالت استندبای تا 30 روز کار می‌کند. برای شارژ کامل این دستگاه به دو ساعت زمان نیاز است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

67983