۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

کوالکام اسمارت‌فون بعدی وان‌پلاس را لو داد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید آتوریتی، طبق توییتی که شرکت کوالکام منتشر کرده این احتمال می‌رود که اسمارت‌فون ذکر شده همان OnePlus 3T باشد که طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی درخصوص  آن منتشر شده است.

بازار اسمارت‌فون‌ مدت‌های زیادی است که انتظار نسخه به‌روزرسانی شده گوشی OnePlus 3 می‌کشد. پیش از این شایعه شده بود که این گوشی جدید OnePlus 3S نام دارد و صفحه‌نمایش آن برخلاف مدل‌های معمول بازار که از AMOLED‌ استفاده می‌کنند؛ LCD خواهد بود. اما این شایعه بلافاصله رد شد و مؤسس وان‌پلاس اعلام کرد که این شرکت هم‌چنان به استفاده از صفحه‌نمایش‌های OLED در محصولات بعدی خود متعهد است.

بعد از آن در اواسط ماه اکتبر بود که در فهرست منتشر شده توسط CNCA گفته شد که یک دستگاه وان‌پلاس با شماره A3010  وارد بازار خواهد شد. هم‌چنین طبق این اطلاعات این گوشی تنها با چند تغییر کوچک عرضه می‌شود.

اما کمی بعد از آن شخص دیگری که خود را یکی از طراحان وان‌پلاس معرفی می‌کرد با استفاده از دستگاهی که OnePlus 3T نام داشت پستی را در یک وب سایت چینی منتشر کرد و به این ترتیب مشخص شد که این دستگاه به‌روزرسانی شده دارای حرف T در نامش است.

به نظر می‌‌رسد که تفاوت اصلی OnePlus 3 و OnePlus 3 T در پردازنده آنها باشد. نسخه به‌روزرسانی شده به جای اسنپ‌دارگون 820 به اسنپ‌دراگون 821 مجهز خواهد شد، یعنی همان پردازنده‌ای که با سرعت بیشتر از  Daydream VR گوگل پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر این، اسمارت‌فون جدید از یک ماژول دوربین متفاوت بهره می‌برد و به‌جای دوربین عقب 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 از سنسور IMX395 سونی در آن استفاده شده است. کیفیت این ماژول از نظر مگاپیکسل یکی است اما دیافراگم آن به f/1.7 ارتقاء پیدا می‌کند.

شاید باتری آن نیز با تغییر کوچک از 3000 میلی آمپر ساعت به 3300 میلی آمپر ساعت برسد. این احتمال می‌رود که وان پلاس 3T دارای نمایشگر 5.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 1920x1080 باشد و از 6GB رم استفاده کند.

طبق شایعات منتشر شده قیمت مدل استاندارد این گوشی با 64GB فضای حافظه داخلی 480 دلار خواهد بود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

23918