۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

زودتر از بهار 96 منتظر گلکسی S نباشید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، طبق شنیده‌ها قرار است در گلکسی S8 شاهد تعبیه یک دکمه اختصاصی برای استفاده از سرویس دستیار هوش مصنوعی در حاشیه کناری این گوشی باشیم. این دکمه به کابران این گوشی کمک می‌کند تا به‌سادگی از سرویس جدید سامسونگ استفاده کنند و از آن لدت ببرند.

در این بین خبری هم توسط خبرگزاری رویترز منتشر شده که نشان می‌دهد این دستیار صوتی قرار است نه تنها در اسمارت‌فون‌های بعدی این شرکت بلکه در محصولات پوشیدنی و لوازم خانگی آن‌ها نیز به‌کار رود.

همان‌طور که دیروز در خبرها خواندید سامسونگ اقدام به خرید استارن‌آپ Viv Labs کرد که در اصل دستیار صوتی اپل یعنی «سیری» توسط این گروه ساخته شده است.

انتظار می‌رود که دستیار سامسونگ هم از همین پلتفرم استفاده کند.

 

 

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره امکاناتی که این دستیار به کاربر ارائه می‌دهد؛ منتشر نکرده اما گفته که این محصول نسبت به محصولات مشابه به‌طور کامل فرق ‌می‌کند.

از طرفی، ظاهرا طرفداران سامسونگ باید برای بررسی قابلیت‌های جدید پرچمدار بعدی سری گلکسی این شرکت مدت زمان بیشتری منتظر بمانند. طی سه سال گذشته سامسونگ جدیدترین پرچم‌داران خود را در ماه فوریه، در کنگره جهانی موبایل معرفی می کرد اما به نظر می‌رسد که رونمایی از گلکسی S8 در سال 2017 تا ماه آوریل به تاخیر خواهد افتاد.

احتمالا سامسونگ می‌خواهد با بررسی تمامی احتمالات به صورت کامل اطمینان حاصل کند که مشکلات مربوط به گلکسی نوت 7 دوباره تکرار نخواهند شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

27237