۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

گوشی بعدی موتورولا دوربین 16 مگاپیکسلی دارد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، یکی از محصولات فوق‌العاده این برند که حاصل همکاری این شرکت با ورایزون بود  DROID Turbo نام داشت که در زمان عرضه توانست توجه بسیاری را به‌خود جلب کند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این گوشی در آن زمان عمر 48 ساعته باتری آن بود. بعد از این گوشی شاهد ورود نسل بعدی آن یعنی DROID Turbo 2 بودیم که برای نخستین بار از یک صفحه نمایش 5.4 اینچی ضد ضربه و نشکن استفاده می‌کرد.

حالا همه منتظر DROID Turbo 3 هستند ولی هنوز اخبار زیادی از آن منتشر نشده است. اما در طی چند روز گذشته برخی از منابع خبری زمزمه‌هایی از اسمارت‌فون بعدی موتورولا را که همان DROID Turbo 3 خواهد بود شروع کرده‌اند.

رندرهایی که از این گوشی به‌دست آمده مربوط به سایت weibo است. هرچند که فعلا با دیده شک و تردید به آن نگاه می‌کنیم ولی گفته می‌شود که اسمارت‌فون بعدی موتورولا از این نسل از یک دوربین 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که بهترین خبر برای عاشقان عکاسی است.

شنیده شده که این دوربین متعلق به شرکت هاسلبلاد است که تخصص آن تولید محصول برای عکاسان هنرمند و حرفه‌ای های این رشته است.

 در حاضر حاضر کسانی که از گوشی موتورولا Moto Z استفاده می‌کنند می‌توانند به‌کمک یکی از مادهای این گوشی که True Zoom Moto Mod است زوم اپتیک گوشی خود را تا 10 برابر بیشتر کنند.

به‌احتمال بسیار زیاد گوشی بعدی موتورولا اواخر ماه جاری میلادی معرفی شود تا در آستانه تعطیلات سال نوی میلادی درآمد خوبی برای این شرکت کسب کند.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

49214