۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

عکس‌های شیائومی Mi 5C سه هفته قبل از رونمایی لو رفت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، گفته می‌شود که این اسمارت‌فون Mi 5C نام دارد و نخستین اسمارت‌فونی است که مجهز به پردازنده ساخت مهندسان شرکت چینی شیائومی است.

اما در چند روز گذشته عکس‌هایی به بیرون درز کرده که شکل ظاهری این گوشی را به‌خوبی نمایان می‌کند. شبکه اجتماعی Weibo هم عکس‌های اسمارت‌فون Mi 5C را بر روی پلتفرم خود قرار داد تا علاقه‌مندان پیش از رونمایی اصلی این گوشی با آن آشنا شوند.

این اسمارت‌فون از یک صفحه‌نمایش با لبه‌های خمیده و سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند و دکمه‌های تنظیم صدا و Power آن نیز در قسمت راست دستگاه تعبیه شده است. هم‌چنین در عکس دیده می‌شود که یک ماژول دوربین به همراه فلش در قسمت کناری سمت راست تعبیه شده است.

 صفحه‌نمایش Mi 5C طبق شنیده‌ها 5.5 اینچ با رزولوشن فول‌اچ‌دی و تراکم پیکسلی 403 است. در قلب این گوشی یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتز قرار گرفته است. در کنار آن 3GB رم، پردازنده گرافیکی  Mali-T860، سیستم عامل اندروید 6 و پشتیبانی از تراشه NFC از دیگر مشخصه‌های آن است.

 قرار است این گوشی  در رنگ‌های طلایی، رزگلد و مشکی عرضه شود. پردازنده‌ای که توسط مهندسان شیائومی طراحی شده Pine Core نام دارد و از قدرت بالایی برخوردار است.

روز 12 دسامبر گوشی Mi 5C به‌صورت رسمی توسط شیائومی رونمایی می‌شود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

33314