۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

آینه هوشمندی که دکتر پوست شما می‌شود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، همه ما دوست داریم پوست و صورت بدون عیبی داشته باشیم تا وقتی به آینه نگاه می‌کنیم از آن لذت ببریم.

خیلی از شرکت‌های سازنده آینه به‌دنبال ساخت آینه‌ای بوده‌اند که وقتی فرد به آن نگاه می‌کند زیبا دیده شود و حالا این مسئله رنگ واقعیت به‌خود گرفته است. آینه هوشمند “های میرور” (HiMirror) نخستین آینه‌‌‌ای است که با قیمت تنها 189 دلار این قابلیت را به افراد هدیه می‌دهد.

در واقع؛ این آینه هوشمند به امکانات زیادی مجهز شده است. اما نوع کار آن جالب است. این آینه به‌کمک یک دوربین؛ چهره طبیعی فرد را ثبت می‌کند تا بعد از آنالیز آن بتواند نکات مفید بهداشتی؛ آرایشی و حتی پزشکی را در اختیار وی قرار دهد. با رعایت دستوراتی که این آینه بعد از آنالیز صورت به فرد می‌دهد؛ می‌توان پوستی زیبا و بدون نقص داشت.

آینه “های میرور” تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد و شکل ظاهری زیبا و جذابی دارد که به‌کارگرفتن رنگ صورتی در طراحی آن می‌تواند کمک زیادی به این موضوع بکند.

یک صفحه‌نمایش ال‌سی‌دی 14 اینچی و یک دوربین با ثبت تصاویر قادر هستند تا تصاویری ارائه دهند که واضح‌تر و روشن‌تر است.

این آینه هر روز با گرفتن عکس از چهره فرد؛ همه چین‌وچروک‌ها؛ حلقه‌های تیره؛ جوش‌های قرمز و البته مناطق فرو رفته پوست را شناسایی می‌کند. ایده اصلی آن است که تغییرات پوست با گذشت زمان مشخص شود.

علاوه بر این؛ های میرور ویدیوهایی را در زمینه آموزش تکنیک‌های مراقبت از پوست برای فرد پخش می‌کند؛ موزیک مورد علاقه‌اش را از اسپاتیفای پخش می‌کند؛ آب‌وهوا و میزان اشعه فرابنفش را به کاربر نشان می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این آینه امنیت بالای آن است. در واقع؛ هیچ‌کس به جزء صاحب آینه نمی‌تواند به آن نگاه کند. چون چهره و صدای وی از پیش شناسایی شده و راه‌حل‌ها تنها در اختیار او قرار می‌گیرد. کسانی‌که از هک شدن اطلاعات دوربین این آینه نگرانند هم می توانند پوشش مخصوص آن را روی دوربین قرار دهند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

85905