۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

ال‌جی برای رقابت با گلکسیS7 اسمارت‌فونG6 را معرفی می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از فون آرنا، ال‌جی با معرفی گوشی G5 انتظار موفقیت زیادی را داشت و قصد داشت تا گلکسی S7 سامسونگ را به چالش بکشد.

دلیل آن‌ها هم کاملا مشخص بود. ال‌جی G5 دارای طراحی ماژولار بود اما سامسونگ فاقد چنین فناوری بود. ولی یک مشکل وجود داشت. سیستم ماژولار ال‌جی بیش از اندازه پیچیده بود در حالی‌که موتورولا Moto Z سادگی بیشتری داشت.

این عوامل باعث شد تا G5  نتواند آن‌طور که انتظار می‌رفت نظرات را به‌خود جلب کند.

با این‌که باتری این گوشی قابل تعویض بود اما نتوانست باعث برتری آن در رقابت با محصول سامسونگ شود.

از طرفی برخی از کارشناسان بر این عقیده هستند که پرچم‌دار واقعی ال‌جی در سال جاری گوشی V20 بود. این گوشی با استفاده از اندروید نوقا؛ بدنه قدرتمند؛ شیشه Gorilla 4؛ 4GB رم و صفحه‌نمایش 5.7 اینچی می‌تواند یک پرچم‌دار واقعی باشد.

ولی به‌نظر می‌رسد که ال‌جی برای آینده برنامه‌های زیادی در سر دارد. گوشی G6 که پیش‌بینی می‌شود در کنگره جهانی موبایل در سال آینده معرفی شود قصد رقابت با پرچم‌داران جدید سامسونگ و شاید اچ‌تی‌سی را خواهد داشت.

شنیده شده که ال‌جی در محصول جدید خود طراحی ماژولار را کنار گذاشته و به‌سراغ قابلیت‌های ضدآب و باتری غیرقابل تعویض رفته است.

بانک بین المللی Credit Suisse پیش‌بینی کرده ال‌جی سال آینده میلادی؛ آماری 5 میلیونی را در زمینه فروش G6 به‌جا خواهد گذاشت.

احتمالا این گوشی از قابلیت‌های ال‌جی Pay و شارژ وایرلس نیز بهره می‌برد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

74907